حمایت شبکه 2 از فیلم‌های صدثانیه‌ای

گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو با همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان از طرح‌ها و فیلم‌های صد ثانیه‌ای در شش محور «خردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فناوری» و «زبان فارسی» حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۳۴۶۵۹

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این اقدام در جهت حمایت از تولید و پخش فیلم‌های کوتاه و صد ثانیه‌ای صورت گرفته و طی آن از طرح‌ها و فیلم‌هایی که کودکان و نوجوانان و دست‌اندرکاران تربیت شامل پدران و مادران، مربیان، مدیران و سیاستگذاران را مخاطب قرار داده باشد، حمایت خواهد شد.

فیلمسازان می‌توانند طرح‌ها و فیلم‌های صد ثانیه‌ای خود را تا پایان دی‌ماه به نشانی info@artehran.ir ارسال یا به آدرس پستی تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، کوچه ۱۲، شماره 3 بفرستند.

گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو آماده دریافت همه آثار هنرمندان در ساختارهای نمایشی گوناگون (فیلم تلویزیونی، فیلم داستانی، فیلم کوتاه، فیلم نیمه بلند، مستند و...) است و علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات آثار خود را به نشانی اینترنتی tvfilm2@irib.ir ارسال کنند تا اقدامات بعدی در این زمینه انجام گیرد. فیلمسازان می‌توانند سوالات خود را با دفتر گروه فیلم شبکه دو با شماره ( 88787507-021) در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها