تمجید رییس سابق فدراسیون از جشن 50 سالگی سرخ ها

دادگان: گستردگی خانواده پرسپولیس را نشان دادیم

جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس بسیار نامنظم و به هم ریخته بود اما با این وجود دادگان از این حرکت پرسپولیسی ها تمجید می کند.
کد خبر: ۶۳۲۶۹۵
دادگان: گستردگی خانواده پرسپولیس را نشان دادیم

سایت جام جم ورزشی-محمد دادگان کمتر در محافل فوتبالی ظاهر می شود اما با این حال او حضوری پررنگ در جشن 50 سالگی پرسپولیس داشت.. او تا مدت‌ها حتی در رسانه‌ها کمتر ظاهر می‌شد و به دلایلی که برای خود داشت در برقراری ارتباط‌ها وسواس بسیاری به خرج داد. در این شرایط حضور او در مراسم پنجاهمین سال تاسیس باشگاه پرسپولیس بسیار جالب توجه بود و جالب‌تر، استقبال ویژه‌ای بود که از او به عمل آمد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره این مراسم به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مشخص است که زحمات زیادی برای مراسم کشیده شد که جای تشکر دارد. چنین مراسمی می‌تواند زمینه‌های همبستگی و دوستی بیشتر را فراهم آورد. این برنامه نشان داد که خانواده پرسپولیس چقدر بزرگ و گسترده است.

بازیکن و عضو هیأت مدیره سابق پرسپولیس درباره استقبال ویژه‌ای که از وی به عمل آمد و با حضور او صحنه پر از هدایای گوناگون شد، ادامه داد: این هم از لطف دوستان بود. خیلی از دوستان در خارج از کشور هم تماس گرفته بودند و می‌خواستند هدایایی را بفرستند و من می‌خواهم از طریق سایت رسمی باشگاه، ضمن تشکر از این همه لطف عزیزان، اعلام کنم که قرار است ظرف روزهای آینده همراه آقایان؛ رویانیان، اسماعیلی و شجاعی برهان به شیرخوارگاه آمنه برویم و این هدایا را به بچه‌های آنجا تقدیم کنیم.

دادکان خاطرنشان کرد: البته قرار بود آقای شریعتمداری، معاون آقای رئیس جمهور هم در این مراسم حضور پیدا کنند که در آخرین لحظه برایشان مشکلی پیش آمد که به این ترتیب پیام محبت‌آمیزی ارسال کردند که از هیمنجا از ایشان و البته از پیام و متن زیبای آقای حشمت مهاجرانی تشکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها