تمجید رییس سابق فدراسیون از جشن 50 سالگی سرخ ها

دادگان: گستردگی خانواده پرسپولیس را نشان دادیم

مجبورید مراسم برگزار کنید؟

تصاویر جشن نوبرانه 50 سالگی پرسپولیس/ کیک تلخ !

جشن 50 سالگی پرسپولیس چیزی شبیه بازی های لیگ برتر بود، کسل کننده، بی کیفیت و بی برنامه!
کد خبر: ۶۳۲۲۱۵
تصاویر جشن نوبرانه 50 سالگی پرسپولیس/ کیک تلخ !

سایت جام جم ورزشی- جشن پنجاه سالگی پرسپولیس شنبه شب در سالن اصلی همایش های برج میلاد با حضور بزرگان این باشگاه و برخی چهره های سیاسی و ورزشی کشور برگزار شد.

همهمه و بی نظمی در خلال این جشن، غیبت برخی از پیشکسوتان نامدار در این مراسم، در نظر نگرفتن جایگاه برای برخی از پیشکسوتان که دلخوری آنها را به همراه داشت، جسارت علی ضیاء مجری جشن به برخی از پیشکسوتان دعوت شده به مراسم، ترک زودهنگام مراسم از سوی علی دایی، حضور پرتعداد افراد بر روی سن ، پرحرفی بیش از اندازه رویانیان بر روی سن ، غیبت تمام بازیکنان کنونی پرسپولیس و.... مراسم بی کیفیتی را رقم زده بود و این سوال را به وجود آورد که اصلا چرا با برگزاری چنین جشنی به جای تقدیر بیشتر به پیشکسوتان و باشگاه پرسپولیس توهین شد؟ آیا آنها اجباری برای برگزاری چنین مراسم نوبرانه ای داشتند؟

خلاصه ای از یک جشن نوبرانه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سخنان خود ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان و مهمانان ویژه مراسم درباره فعالیت های خود در باشگاه پرسپولیس و تلاش برای تبدیل کردن تیم به باشگاه سخنانی را ایراد کرد.

پس از صحبت‌های محمد رویانیان کلیپی از تاریخچه پرسپولیس در دهه‌های مختلف برای حاضرین پخش شد و سپس جعفر کاشانی دقایقی به نمایندگی از پیشکسوتان پرسپولیس به ایراد سخنرانی پرداخت.

پخش کلیپی از مستند هویت سرخ که به زودی در شبکه نمایش خانگی برای هواداران عرضه خواهد شد و همچنین اجرای برنامه توسط هنرمندان از جمله بخش های دیگر این مراسم بود.

در ضیافت پنجاه سالگی پرسپولیس از مدیران سابق پرسپولیس تجلیل و قدردانی شد. حبیب کاشانی به علت بیماری و کسالت در این مراسم حضور نیافته بود و مراتب سپاس خود را از طریق علی ضیاء مجری برنامه اعلام داشت. اکبر غمخوار تنها مدیرعاملی بود که در این مراسم حضور داشت و از وی تقدیر شد. علی میرزایی، امیر عابدینی، عباس انصاریفرد، حجت الله خطیب، محمدحسن انصاریفرد و حبیب کاشانی مدیران قبلی پرسپولیس در این مراسم غایب بودند.

همچنین از سرمربیان ایرانی تاریخ پرسپولیس نیز توسط محمد رویانیان و بزرگان تاریخ پرسپولیس تجلیل و قدردانی به عمل آمد. علی دایی که در میان تشویق حاضران در سالن همایش های برج میلاد حضور یافته بود پس از گذشت 30 دقیقه از مراسم سالن را ترک کرد. بیوک وطنخواه، همایون بهزادی، علی پروین،  حمید استیلی و یحیی گل‌محمدی از جمله مربیانی بودند که توسط محمد رویانیان، حسین کلانی، جعفر کاشانی، رضا وطنخواه و هادی طاووسی و تعداد دیگری از پیشکسوتان از  آنها تجلیل و قدردانی شد.

همچنین از چهار مرد سال فوتبال آسیا تجلیل و قدردانی به عمل آمد که همگی بازیکن سابق پرسپولیس بودند. خداداد عزیزی که پس از بازی ابومسلم با پرواز راهی تهران شده بود در مراسم حضور یافت و مورد تشویق حاضران قرار گرفت و از وی تجلیل و قدردانی شد.

هادی مهدوی‌کیا نیز به نمایندگی از مهدی مهدوی‌کیا که در سفر روسیه به سر می‌برد، در جایگاه ویژه حضور یافت. علی کریمی به دلیل بازی تراکتورسازی در این مراسم حضور نداشت. علی دایی نیز به هنگام تجلیل از بازیکنانی که مرد سال آسیا شدند حضور نداشت.

همچنین در این مراسم از وازگن صفریان و ادموند بزیک دو بازیکن سابق پرسپولیس و مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی کشورمان در سال نوی مسیحی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

یکی از بخش‌های اصلی این مراسم تجلیل از دکتر محمد دادگان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال بود که البته نظم چندانی نداشت و محمد رویانیان با گرفتن میکروفن از علی ضیا مجری این برنامه همه پیشکسوتان و حتی غیر پرسپولیسی را دعوت کرد و در فضایی کاملا بهم ریخته تابلوها و هدایای دادگان را به وی اهدا کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
jabir411
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
یاشاسین تیراختور یاشاسین آذربایجان.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
۰
۰
آقای آبی چهره شاد پیشكسوتان نشان نمی دهد مراسم بد برگزار شده باشد.!!
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
۰
۰
من تو مراسم بودم خیلی هم خوش گذشت
حنا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
منم بودم ولی اصلا در حد پرسپولیس نبود..خیلی ناراحت شدم.....

نیازمندی ها