شبکه‌های مختلف تلویزیون برای امروز که مصادف با روز بصیرت است، و فردا که همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) است و روزهای پنجشنبه (شهادت امام رضا (ع)) و جمعه فیلم‌های ایرانی و خارجی متنوعی را در جدول پخش خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۶۳۱۱۰۱
تلویزیون روز بصیرت و رحلت پیامبر را قاب می‌گیرد/ گزارش فیلم های آخر هفته

این فیلم‌ها با موضوعات سیاسی، مذهبی، خانوادگی و اجتماعی انتخاب شده تا مردم با سلیقه‌ها و طیف‌های مختلف سنی بتوانند آنها را برای تماشا انتخاب کنند.

شبکه یک

فردا: ساعت 9، گروگان‌/‌ ساعت 16، بازگشت به جهنم

پنجشنبه: ساعت 9، فرار‌/‌ سا عت 16، ذهن خاموش

جمعه: ساعت 14 و 50 دقیقه، سایه‌بان‌/‌ ساعت 22، مختارنامه(کعبه در آتش)

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی دیوید آرمسترانگ، فردا ساعت 9 و فیلم تلویزیونی «بازگشت به جهنم» به کارگردانی محمد‌تقی انصاری، فردا ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «فرار» به کارگردانی پاول امامی، پنجشنبه ساعت 9 و فیلم سینمایی «ذهن خاموش» به کارگردانی مهرداد خوشبخت نیز پنجشنبه ساعت 16 از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «سایه‌بان» به کارگردانی مسعود تکاور، جمعه ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک پخش خواهد شد. حسن جوهر‌چی، مریم کاویانی، محسن افشانی و مجید مشیری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «مختارنامه(کعبه در آتش)» به کارگردانی داوود میرباقری، جمعه ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه 2

فردا: ساعت 8، حباب/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، و آن که دیر آمد‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، مسیر روشن‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، رحمت عالمیان

پنجشنبه: ساعت 8، من قهرمان نیستم‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، گره سبز‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، ابابیل‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، مسافرشب

جمعه: ساعت 8، اژدهاتونو چطور آموزش بدین‌/‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، تندباد مایا

فیلم سینمایی «حباب» به کارگردانی سامان آسترکی، فردا ساعت 8 و فیلم تلویزیونی «و آنکه دیر آمد» به کارگردانی نوید ذاکری، فردا ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «مسیر روشن» به کارگردانی مهدی سجاده‌چی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو روی آنتن می‌رود. سام درخشانی، حسین سلیمانی و سمانه پاکدل از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «رحمت عالمیان» به کارگردانی نجده اسماعیل‌انزور، فردا ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم تلویزیونی «من قهرمان نیستم» به کارگردانی محسن توکلی، پنجشنبه ساعت 8 از شبکه دو نمایش داده می‌شود.

فیلم تلویزیونی «گره سبز» به کارگردانی الهه‌سادات شاه‌حسینی، پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. فخرالدین صدیق‌شریف، رضا بنفشه‌خواه و فرحناز منافی‌ظاهر از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «ابابیل» به کارگردانی جواد مزدآبادی، پنجشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد. لیلا بلوکات، رامین راستاد و حــــدیثه تهرانی در ایــــن فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلـــم تلویزیونی «مسافر شب» به کارگردانی علیرضا افخمی، پنجشنبه ساعـــــت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. شبنم قلی‌خانی، نیلوفر شهیدی و رحیم نوروزی در این‌فیلم بازی کرده‌اند.

انیمیشن «اژدهاتونو چطور آموزش بدین» جمعه ساعت 8 و فیلم سینمایی «تندباد مایا» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده، جمعه ساعت 17 و 30 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد.

شبکه 3

امروز: ساعت 15 و 40 دقیقه، فاصله کانونی

فردا: ساعت 10، سپیده ‌/‌ ساعت 14 و 30 دقیقه، ستاره‌/‌ ساعت 19، سایه

پنجشنبه: ساعت 14 و 30 دقیقه، مهتاب روی سکو‌/‌ ساعت‌ 19، بیداری(قسمت اول)‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، بهترین بازی دنیا

جمعه: ساعت 10، بازگشت اژدها

فیلم سینمایی «فاصله کانونی» به کارگردانی بهمن گودرزی، امروز ساعت 15 و 40 دقیقه از شبکه سه پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «سپیده» به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی، فردا ساعت 10 از شبکه سه پخش خواهد شد. بهناز جعـفری، هومن برق‌نورد و کــــــورش سلیمانی در این فیلم به ایفای‌نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «ستاره» به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی و با بازی میترا حجار و حمیدرضا پگاه فردا ساعت 14 و 30 دقیقه ازشبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی«سایه» به کارگردانی روح‌الله حجازی با بازی هومن سیدی، لیندا کیانی و امید روحانی، فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مهتاب روی سکو» به کارگردانی فیما امامی و با بازی حسین محجوب، مرضیه خوش‌تراش، امیررضا دلاوری و علی اسکندری پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بیداری(قسمت اول)» به کارگردانی بهرام عظیم‌پور، پنجشنبه ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. داوود رشیدی و آتیلا پسیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «بهترین بازی دنیا» به کارگردانی بیل پاکسون، پنجشنبه ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «بازگشت اژدها» به کارگردانی بروس‌لی، جمعه ساعت 10 از شبکه سه پخش می‌شود.

شبکه 4

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، کلید

جمعه: ساعت 12، منطقه 9‌/‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، صدای گلوله

فیلم سینمایی «کلید» به کارگردانی سیدجلال دری، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود. رحیم نوروزی و گلاره عباسی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «منطقه 9» به کارگردانی نیل بلومکمپ، جمعه ساعت 12 از شبکه چهار پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «صدای گلوله» به کارگردانی ریچارد فلایشر، جمعه ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود.

شبکه تهران

فردا: ساعت 9، چشم به راه‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، تاوان(قسمت اول)

پنجشنبه: ساعت 9، حج پاکان

جمعه: ساعت 9، مورچه‌ای به نام زی‌/‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، موج تاریک

فیلم تلویزیونی «چشم به راه» به کارگردانی جواد مزدآبادی، فردا ساعت 9 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «تاوان(قسمت اول)» به کارگردانی عباس خاجوند، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه و فیلم سینمایی «حج پاکان» به کارگردانی هادی رحیمی، پنجشنبه ساعت 9 از شبکه تهران پخش خواهد شد.

انیمیشن «مورچه‌ای به نام زی» جمعه ساعت 9 و فیلم سینمایی «موج تاریک» به کارگردانی جان استاک ول، جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه روی آنتن می‌رود.

شبکه شما

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، آبی مثل آسمان

پنجشنبه: ساعت 13 و 30 دقیقه، مسیر عشق‌/‌ ساعت 23، کویر

جمعه: ساعت 13 و 30 دقیقه، غلامرضا

فیلم تلویزیونی «آبی مثل آسمان» به کارگردانی محمد باقری‏نیکو، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. بهزاد فراهانی و مهدی ساکی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «مسیر عشق» به کارگردانی بهرام درخشان، پنجشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «کویر» به کارگردانی مشترک علی خزاعی‌فر و مهدی محمدی پنجشنبه ساعت 23 و فیلم تلویزیونی «غلامرضا» به کارگردانی هاشم علیانی‌مقدم، جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «باغبان»، «وقت طلاست»، «گودزیلا علیه گودزیلای مکانیکی»، «پرستار» و «انفجار بزرگ» فردا ساعت 15 ،17، 19،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آتش زیرخاکستر»، «مکس»، «گودزیلا علیه بیولانته»، «مزرعه پدری» و «احضار روح» چهارشنبه ساعت 15، 17، 19،21 و 23 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «یک زندگی تازه»، «بال‌های سپید»، «گودزیلا علیه مکا گودزیلا»، «خانه‌ای در دوردست» و «در دام انتقام» پنجشنبه ساعت 15 ،17، 19،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ماه من»، «جاده آسمان»، «مادر من»، «گودزیلا»، «نامادری» و «قدرت اسلحه» جمعه ساعت 13، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها