سعید سلطانی گفت: در حال حاضر تصویربرداری «ستایش ۲» به قسمت ۲۴ رسیده و ۵۰ درصد از تدوین کار هم انجام شده است.
کد خبر: ۶۳۱۰۸۳
پایان تصویربرداری «ستایش ۲» تا اوایل بهمن

 سعید سلطانی کارگردان سریال ستایش با اشاره به اینکه پروژه از نظر زمانی به خوبی پیش رفته است، بیان داشت: پیش بینی ما از‌‌ همان اردیبهشت ماه که کار را کلید زدیم این بود که تا اوایل بهمن امسال ساخت ستایش ۲ در ۲۶ قسمت به پایان برسد. خوشبختانه پروژه متناسب با برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌هایمان پیش رفت و درحال حاضر تدوین این سریال همزمان با انجام بخش‌های پایانی تصویربرداری آن ادامه دارد و ۵۰ درصد آن پیش رفته است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر دو قسمت پایانی این سریال در حال ضبط است، درباره وضعیت فعلی پروژه نیز ادامه داد: ما به دلیل هماهنگی‌هایی که برای انجام برخی از لوکیشن‌ها مثل قوه قضاییه و بیمارستان لازم بود بخش‌هایی از قسمت اول تاکنون را تصویربرداری نکرده بودیم که حالا فرصتی دست داده است تا به این بخش بپردازیم.

در حال حاضر مشغول تصویربرداری سکانس‌هایی در بیمارستان «عمل» هستیم و اکثر بازیگران از جمله آقای ارجمند، نرگس محمدی، حدیث می‌رامینی، امیرمحمد زند، مهدی سلوکی، شهناز شهبازی و... بازی دارند.
 

همزمان با پایان تصویربرداری مجموعه کارهای فنی هم در حال انجام است و از ابتدا هم قرار بود کار به گونه‌ای پیش برود ما دو فاز سریال را در دو سه ماه به پایان برسانیم. حتی حدود ۱۱ قسمت مربوط به شمال کشور را هم زود تصویربرداری کردیم و با ورود به تهران مطابق با وضعیت پخش و فیلمنامه ضبط را ادامه دادیم. اما تصویربرداری بعضی سکانس‌ها به دلیل اینکه لوکیشن‌های مربوط به آن به هماهنگی نیاز داشت، ضبط نشد که حالا مشغول تصویربرداری آن هستیم.

روابط عمومی شبکه سه سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها