کد خبر: ۶۲۸۳۷۰
تهیه کننده سریال «گذر از رنج‌ها»: اظهارات بابک حمیدیان کذب محض است

علی لدنی تهیه کننده سریال «گذر از رنج‌ها» در واکنش به صحبت‌های اعتراض آمیز بابک حمیدیان مبنی بر تا خیر 6 ماهه دریافت دستمزد و شرایط سخت رفاهی تولید این سریال گفت: گلایه ایشان بابت تاخیر دریافت دستمزد قابل قبول است اما ادعاهای ایشان درباره شرایط رفاهی کذب محض و کم لطفی این بازیگر است چرا که ما تلاش کردیم بهترین امکانات را برای عوامل تدارک ببینیم.
لدنی افزود: ما بهترین هتل و آشپز را در اختیارشان قرار دادیم. من هفته گذشته آقای حمیدیان را سر پروژه دیدم ایشان اگر اعتراض و گلایه‌ای نسبت به خوراک و شرایط رفاهی داشتند اول باید با تهیه‌کننده مطرح می‌کردند نه این‌که بدون هیچ صحبتی اعتراضشان را با ادعاهای خلاف واقع رسانه‌ای کنند.
تهیه‌کننده «گذر از رنج‌ها» ادامه داد: این بخش از صحبت‌های ایشان منطقی است که دستمزدشان را نگرفتند اما بقیه صحبت‌هایشان بی مبناست و بقیه عوامل می‌توانند راجع به آن قضاوت کنند.
لدنی ادامه داد: درباره دستمزدها هم که عموما همه پروژه‌های سازمان درگیر آن هستند و با توجه به شرایط بودجه تلویزیون امری عادی شده است.

هر چند که ما قبل از عقد قرارداد تمام شرایط را برای عوامل توضیح دادیم و حتی در قراردادها هم ذکر کردیم که پرداخت دستمزد منوط به تامین بودجه از سوی تلویزیون است. در واقع همه شرایط پیش بینی شده بود و ایشان مخیر بودند که این پیشنهاد را قبول کنند یا نه.
وی در توضیح بیشتر افزود: قسط اول دستمزدها پرداخت شده اما برای قسط دوم تلویزیون پول نداشت و طبق رضایت آقای حمیدیان برای موعدی که خودشان تعیین کردند چک دادیم که هنوز هم زمان وصول آن نرسیده است.

این تهیه‌کننده افزود: با همه این تفاسیر من بابت دلخوری ایشان نسبت به شرایط پرداختی دستمزد حق می‌دهم اما بقیه صحبت‌های ایشان کذب محض است و این بازیگر حیثیت حرفه‌ای خودش را زیر سوال برده است.


این تهیه‌کننده افزود: با همه این تفاسیر من بابت دلخوری ایشان نسبت به شرایط پرداختی دستمزد حق می‌دهم اما بقیه صحبت‌های ایشان کذب محض است و این بازیگر حیثیت حرفه‌ای خودش را زیر سوال برده است.
علی لدتی در پایان افزود: بله لوکیشن تاریخی است و دسترسی به گاز شهری هم وجود ندارد اما بخاری برقی و وسایل گرمایشی موجود است. در شرایطی که گرمای پروژکتورها به حدی است که حتی شاید نیازی به هیچ وسیله گرم‌کننده نباشد. شرایط جوی هم که خارج از اختیار من است که ایشان بخواهند چنین اعتراضاتی داشته باشند. با این وجود توقع داشتم اگر گلایه و دلخوری هم وجود دارد قبل از هر چیز با تهیه‌کننده در میان می‌گذاشتند. این کم‌لطفی و بی اخلاقی است که بدون هیچ اطلاعی با چنین لحنی آن را رسانه‌ای کنند.

شبکه ایران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها