با وجود سرمای شدید؛ افت فشار گاز نداریم

مدیر دیسپچینگ ( هماهنگی تولید و توزیع) شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر صرفه جویی در مصرف گاز گفت: با وجود کاهش شدید دما در بسیاری از نقاط کشور و سرمای شدید هوا، در هیچ نقطه ای از کشور قطعی گاز و افت فشار نداریم.
کد خبر: ۶۲۷۵۵۸
با وجود سرمای شدید؛ افت فشار گاز نداریم

 به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) ، حسن منتظر تربتی با اشاره به افزوده شدن بیش از یک و نیم  میلیون مشترک جدید به جمع مشترکان گاز طبیعی در سال جاری اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال میزان تولید گاز افزایش نیافته است، با مدیریت توزیع در کشور تلاش می کنیم کمبودها را جبران کنیم.

وی مصرف گاز در بخش های خانگی و تجاری را در روزهای اخیر 430 میلیون متر مکعب اعلام و تصریح کرد: این میزان مصرف با میزان مصرف کل کشورهای اروپایی برابری می کند.

تربتی با اشاره به اینکه واحد دیسپچینگ به عنوان یکی از مهم ترین واحدهای ناظر بر تولید و توزیع گاز در نقاط مختلف کشور محسوب می شود، تصریح کرد : مدیریت راهبری شبکه تأمین گاز کشور از وظایف عمده مدیریت دیسپچینگ ملی گاز ایران است که از طریق هماهنگی بخش های مختلف تولید، انتقال و توزیع گاز، کنترل و مدیریت شبکه انتقال گاز کشور، کنترل کمیت و کیفیت گاز و نظارت بر اندازه گیری گاز صورت می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها