کد خبر: ۶۲۷۷۹۱
کاسیاس در رئال‌مادرید ماندنی شد


ایکر کاسیاس اعلام کرد به هیچ وجه قصد جدایی از رئال‌مادرید را ندارد و دوست دارد فوتبالش را در این تیم به پایان برساند.
 ایکر کاسیاس، دروازه‌بان رئال‌مادرید مدت‌ها در این تیم دروازه‌بان دوم بوده است و تنها در لیگ قهرمانان و کوپا دل‌ری برای رئال‌مادرید به میدان می‌رود. او که پیش از این اعلام کرده بود اگر شرایط برای او در رئال تغییر نکند در زمان نقل‌و انتقالات ژانویه از این تیم جدا خواهد شد، به شایعات پایان داد و اعلام کرد در رئال‌مادرید می‌ماند.

به گزارش ایسنا ، ایکر کاسیاس در گفت‌وگو با شبکه "ال‌هورمیگوره" اسپانیا گفت: خیلی‌ها درباره آینده من در رئال‌مادرید صحبت کرده‌اند و هر روز شایعه جدیدی درباره تیم آینده خود می شنوم. همین‌جا باید اعلام کنم که باشگاه من رئال مادرید است. اینجا خانه من است که تمام زندگی خود را در آن سپری کرده‌ام. می خواهم در رئال باقی بمانم و در این تیم به دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و بازیهای بیشتر در لیگ برسم. می‌خواهم افتخارات زیادی با رئال تجربه کنم و برای همیشه در اینجا بمانم.

کاسیاس درباره بازی‌های خوبش در اسپانیا و بازی نکردن در رئال‌ گفت:‌ برای من فرقی ندارد. من به تصمیم مربی احترام می گذارم و هر زمان که از من بخواهند در درون دروازه قرار گیرم، سعی می‌کنم به خوبی وظایفم را انجام دهم.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا درباره قرعه این تیم در جام جهانی 2014 گفت: به هیچ وجه در قرعه خوبی قرار نداریم. همه تیمهای گروه ما تیم‌های بسیار خوبی هستند که شرایط را برای ما سخت می‌کند. البته ترسی از رویارویی با این تیم‌ها نداریم. می دانیم همه تیم‌ها در جام جهانی تیم‌های خوب و با کیفیتی هستند.

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا درباره شانس قهرمانی این تیم در جام جهانی گفت: زمان زیادی تا جام جهانی داریم و نباید خیلی خودمان را درگیر آن کنیم. اکنون تمرکز من روی قهرمانی با رئال‌ است و اینکه بتوانم شرایط خوب خودم را حفظ کنم. باید از زندگی لذت ببریم تا زمان جام جهانی فرا رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها