سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود ترس ما در جام‌ جهانی از بین برود.
کد خبر: ۶۲۲۰۲۰
مهاجرانی: نترسید، در جام جهانی کیسه بوکس نخواهیم شد

سایت جام جم ورزشی- حشمت مهاجرانی درباره قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، به  تسنیم گفت: در جام جهانی گروه آسان وجود ندارد و همه گروه‌ها به گونه‌ای گروه مرگ محسوب می‌شوند. در این مسابقات باید طوری حاضر شویم که قدرت خودمان را به فوتبال دنیا نشان دهیم چرا که  تیم‌ها از قاره‌های مختلف با اقتدار و با اتکا به قدرتشان در این مسابقات حاضر می‌شوند.

سرمربی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین تاکید کرد: ولاسکو در تیم ملی والیبال،‌ بازی با تیم‌های بزرگ را در دستور کار قرار داد و ثمره‌اش را نیز دید. مسلما بازی با تیم‌های بزرگ در فوتبال نیز باعث می‌شود ترس ما بریزد و دیگر با این تفکر که کیسه بوکس تیم‌ها در جام جهانی خواهیم شد به مصاف آنها نمی‌رویم.

مهاجرانی اظهار داشت: اگر برای تیم ملی فوتبال نیز روشی مانند ولاسکو و تیم ملی والیبال را در پیش بگیریم، می‌توانیم در برزیل موفق شویم و با رساندن بازیکنان‌مان به خودباوری بهترین نمایش را از آنها در برزیل ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهرام ملكی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
۰
۰
باسلام
به نظر من آقای مهاجرانی حرف خیلی خوبی زده اینكه چه ایرادی داره اگر دست اندركاران فوتبال در یك جلسه ای از تجربیات تیم والیبال استفاده كنند والیبال ما درسته روش از پایه كار شده ولی به نظر من می شود كارهای مثبتی در این باره انجام داد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها