حادثه در جهان

مرگ 5 هندی در سانحه خروج قطار از ریل

بر اثر خروج قطار از ریل در هندوستان، دست‌کم پنج نفر کشته و 50 نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۶۱۵۶۰۴

این سانحه در ساعات اولیه دیروز در ایالت ماهارشترا رخ داد.

مقامات پلیس اعلام کردند در این سانحه شش واگن قطار که از ارنا کولام عازم نظام‌الدین دهلی بود، از ریل خارج شده است. مجروحان این سانحه به بیمارستان محلی منتقل شدند. ‌/‌ ایسنا

واژگونی اتوبوس با زخمی شدن 19 گردشگر روسی

در پی واژگونی اتوبوس حامل گردشگران روسی در نزدیکی شهر پاتایای تایلند، 19 نفر مجروح شدند.

پاول پرسنتسوف، معاون کنسول سفارت روسیه در تایلند با اعلام این خبر گفت: در این سانحه دست‌کم 19 گردشگر مجروح و به بیمارستان شهر «سیراچ» در 30 کیلومتری «پاتایا» منتقل شدند. وی افزود: علت وقوع حادثه در دست بررسی است. ‌/‌ فارس

3 کشته و 50 زخمی در ریزش سقف ساختمانی در هند

یک افسر بلندپایه پلیس هند اعلام کرد بر اثر ریزش سقف یک ساختمان در ایالت اوتار پرادش در شمال این کشور، دست‌کم سه نفر از جمله دو کودک جان باختند و بیش از 50 نفر زخمی شدند.

وی گفت: حدود 60 نفر در حال چراغانی کردن برای برگزاری مراسم عزاداری محرم در روستای سورساینی در منطقه اونائو بودند، که سقف فرو ریخت.

بر اساس این گزارش، بسیاری از افراد برای تماشا زیر سقف جمع شده بودند.

مقامات هندی اعلام کردند تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه ادامه دارد. ‌/‌ واحد مرکزی خبر

غرق شدن 12 مهاجر در دریا

پلیس بنادر یونان اعلام کرد دیروز در پی غرق شدن قایق حامل مهاجران، اجساد 12 مهاجر از آب‌های جزیره لفکادا در دریای یونان گرفته شد.یک مسئول پلیس بنادر یونان گفت 15 مهاجر در این حادثه زنده ماندند.

وی افزود: اجساد 12 مهاجر از آب گرفته شده که چهار نفر از آنها کودک هستند و جستجو برای کشف دیگر قربانیان احتمالی این حادثه ادامه دارد.

به گفته وی، بازماندگانی که توانسته بودند خود را به ساحل «سیووتا» در جزیره لفکادا برسانند، مسئولان بنادر یونان را از غرق شدن این قایق در دریای یونان در غرب این کشور آگاه کردند.

پلیس بنادر یونان اعلام کرده هنگام وقوع این حادثه هوا بد نبود و تحقیقات درباره علت غرق شدن این قایق و همچنین مبدأ و مقصد آن آغاز شده است. هنوز ملیت این مهاجران نیز مشخص نشده است. ‌/‌ واحد مرکزی خبر

بتمن دستگیر شد

یک مرد سنگاپوری به نام بتمن به اتهام مصرف مواد مخدر و سرقت به زندان محکوم شد.

بتمن بیست‌و‌سه ساله به شش فقره سرقت از دو خانه،‌ دو فقره آزار و اذیت و ورود غیرقانونی به یک خانه و نیز مصرف مواد مخدر اعتراف کرده است.وی همچنین نیمه شب وارد بازار بیلیارد اس‌جی‌اف شده و 160 دلار از آنجا سرقت کرده است.

بتمن‌ از کارت‌های ای‌‌تی‌‌ام برادر بزرگترش 650 دلار برداشت کرده است. ‌/‌ فارس

راز مسافر مفقود شده هواپیما

خلبان یک هواپیمای کوچک در آمریکا روز پنجشنبه گزارش داد که مسافرش از ارتفاع 550 متری به داخل آب‌های اقیانوس اطلس در فلوریدای جنوبی سقوط کرده است.

به دنبال این گزارش، پلیس ایالت میامی و نیروهای گارد ساحلی پس از چند ساعت گشتزنی در این منطقه، اثری از این مسافر پیدا نکردند و عملیات جستجو اواخر شامگاه موقتا متوقف و پس از طلوع آفتاب دیروز از سر گرفته شد اما مسافر مفقود شده، هنوز پیدا نشده است.

با این حال سخنگوی پلیس میامی اعلام کرد: قطعا کسی که از این ارتفاع و بدون چتر از داخل یک هواپیما به پایین پریده، جان خود را از دست داده است .

برج مراقبت فرودگاه میامی اعلام کرد: در ساعت یک و 30 دقیقه پیغامی با این مضمون که در هواپیما نیمه باز و یک مسافر از آن سقوط کرده است، از سوی خلبان هواپیما دریافت کردند.

این خلبان در حال بازگشت به فرودگاه، این پیغام را مخابره کرده است. ‌/‌ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها