پایگاه اینترنتی صهیونیستی مدعی شد:

توافق آمریکا با ایران قبل از کریسمس

ماجرای برداشتن عکس مهاجرانی

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در گفت وگوبا جهان نیوز در باره ماجرای برداشتن عکس مهاجرانی از سالن جلسات وزارت ارشاد توضیح داد.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۷
ماجرای برداشتن عکس مهاجرانی

وی گفت: این عکس قبل از ما بود. بعد از فتنه 88، مهاجرانی مرتبا در شبکه های ضد انقلاب موضع می‌گرفت و از فتنه حمایت می‌کرد. عکس ایشان هم در سالن جلسات وزیر بود. در نشست‌هایی که داشتیم از جمله در شورای فرهنگ عمومی چندبار بعضی دوستان اعتراض کردند که چرا عکس چنین فردی را گذاشته‌اید. بعد هم یکی از این عزیزان عکس را برداشت و ما هم دیگر عکس دیگری جایگزین نساختیم.

وی افزود: استدلال دوستان این بود که قطب زاده هم زمانی مسئول صدا و سیما بوده حالا باید عکسش هم روی دیوار باشد؟ یا بنی صدر هم زمانی رئیس جمهور بوده است باید عکسش را به دیوار بزنیم؟ بله اگر در جای دیگری باشد مثل دفتر وزیر که در معرض دید عموم نباشد کمتر اعتراض صورت می‌گرفت.

ایران و آمریکا مشتاق روابط

روزنامه الخلیج چاپ  امارات متحده عربی با انتشار مقاله ای با عنوان« آیا رویکرد نزدیکی ایران و امریکا به نتیجه می رسد؟» نوشت: در طول نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل موضوع نزدیکی ایران و آمریکا توجه ها را به خود جلب کرد و شامل سخنرانی های افتتاحیه، دیدار کری و ظریف و مکالمه تلفنی مشهور اوباما و روحانی شد.

دراین مقاله آمده است: هر دو رئیس جمهور ایران و آمریکا برای ایجاد روابط و شروع مذاکرات هسته ای عجله دارند. تهران برای رفع تدریجی تحریم های اقتصادی تعجیل می کند. اوباما نیز که رقبایش او را به ضعف و انعطاف پذیری متهم می کنند، مشتاق روابط با تهران است. چه چیزی مهم تر از پرونده هسته ای ایران که پیروزی در آن شامل پیروزی در تمام مسائل خاورمیانه می شود از جمله عراق، سوریه و لبنان تا حزب الله  و مذاکرات فلسطین و اسرائیل می شود.

الخلیج رژیم صهیونیستی را مانع نزدیکی ایران و امریکا یاد کرد و نوشت: اسرائیل در واشنگتن از طریق ایپک، کنگره و غیره نفوذ دارد و می تواند اشتیاق نزدیکی با ایران را از بین ببرد و یا حداقل متوقف کند. در همین راستا، نتانیاهو در دیدار طولانی خود با اوباما موفق شد او را به اظهار این مطلب وادار کند که تمام گزینه ها از جمله گزینه نظامی درباره  ایران که باید گفتار خود را در عمل نشان دهد همچنان روی میز باقی است.

باز هم پای سلفی‌ها در میان است

وهابی معاند عبدالرحیم ملازاده ساکن شهرستان راسک بعد از دستگیری برادر شرورش عبدالرحیم ملازاده به اتهام مشارکت در شهادت مولوی جنگی زهی به پاکستان متواری شده است. گروهکی که عبدالرحیم ملازاده بنا نهاده جیش العدل نام گرفت تا به زعم خود با اجیر کردن عده‌ای افراطی در مناطقی چون شهرستان های راسک، نیکشهر، ایرانشهر به تبلیغ افکار و اعتقادات سلفیت بپردازد.

به گزارش «فردا» اوایل شب گذشته در یک درگیری مسلحانه با عناصر این گروهک در سراوان 14 نفر از نیروهای هنگ مرزی سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
بعد از متلاشی شدن گروهک ریگی، گروهکی به نام انصار در استان سیستان و بلوچستان اعلام موجودیت نمود که سرکردهٔ آن گفته یک وهابی فراری از اهالی نیک شهر بود. این گروه بنا داشت اولین جنایت خود را هم با اجیر کردن یک فرد پاکستانی در نمازجمعه چابهارعملیاتی کند که در این ماجرا عامل انتهاری به درک واصل شد.  
 
پس از اعدام شرور و تروریست عبدالمالک ریگی و فروپاشی گروهک تروریستی وی و نیز منشعب شدن افراد حامی وی، موج نفرت عمومی از سوی مردم استان سیستان و بلوچستان بویژه اهل سنت به سمت این تروریست‌ها سرازیر شد. لذا آنها ضمن اختلافات شدید بین خودشان دیگر جایی بین مردم برای خود نمی‌دیدند.

آسیب‌شناسی جریان انحرافی

دور جدیدی از جلسات جریان انحرافی با هدف بازگشت به قدرت آغاز شده است. در جلسه هفته گذشته این جریان، حاضران به آسیب‌شناسی رویکردها و عملکردهای‌شان پرداختند و تأکید کردند: ما نتوانستیم صدای خود را به گوش طبقات محروم برسانیم. ما طبقه فرودست جامعه را از دست دادیم. باید برای جذب دوباره آنها کاری کنیم.

به گزارش مشرق، همچنین افراطیون اصلاح‌طلب با واسطه قرار دادن برخی چهره‌های سیاسی، فشار خود را روی وزیر ارشاد تشدید کرده‌اند تا نشر چشمه را که به دلیل اهانت به مقدسات و عاشورا تعطیل شده بازگشایی نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
۰
۰
با سلام ،البته من هم از آقای مهاجرانی انتظار نداشتم كه به دامن انگلیس برود ولی بعضیها به اصل خود برمیگردند
آنهمه بی احترامی به مرحوم بازرگان شد ولی قدم از ایران بیرون نگذاشت ولی اقای مهاجرانی هم بدامان كثیفترین كشور جهان گذاشت و به دستور پادشاه عربستان نماینده كشورهای مسلمان شد!!!
سید علی
Switzerland
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
۰
۰
وقایع سال 88حاصل بعضی اشتباهات دولت وقت بود كه موجب ایجاد شك در روند انتخابات بود انشاله دیگر چنین وقایعی پیش نمی آید
منصور
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
لذا مهاجرانی جزء پیكره این كشور می باشد و اشتباهاتی را كرده، به اندازه اشتباهات كرد با او برخورد نمائید. آقای مهاجرانی شبیه بنی صدر نیست و عمل نكرده؛ اما در بخشی از دوران زندگی خود، مرتكب خطا شده و با ابراز پشیمانی وی می توان او را بخشید. آیا آقای رفسنجانی اشتباهاتی را مرتكب نشد؟ آیا آقای خاتمی اشتباهی مرتكب نشدند و ....؟

نیازمندی ها