کامبیز دیرباز : قرار بود من نقش وحید را در «پژمان» بازی کنم

دیرباز گفت:‌بازی نقش وحید به من پیشنهاد شده بود و بنا به دلایلی برای همکاری با پروژه عذرخواهی کردم.
کد خبر: ۶۰۹۴۷۶
کامبیز دیرباز : قرار بود من نقش وحید را در «پژمان» بازی کنم

به گزارش شبکه ایران، کامبیر دیرباز که از جمله بازیگران فوتبالی و از طرفداران تیم پرسپولیس است به تازگی در گفت وگویی از این موضوع سخن گفته است که نقش وحید قبل از سام درخشانی به او پیشنهاد شده بود؛ نقشی که پوریا پورسرخ نیز از دیگر گزینه های جدی بازیگری آن بوده است.

دیر باز در پاسخ به سوالی درباره فعالیت های خود در تلویزیون به «سوره سینما» گفته است: شرایط تا امروز به گونه ای پیش رفته که کمتر فیلمنامه های خوب تلویزیونی به دستم می رسد. بعد از «نابرده رنج» سریالی پیشنهاد نشد که متن آن را دوست داشته باشم. البته یک فیلمنامه تلویزیونی به دستم رسیده، اما هنوز در مورد رد یا پذیرش آن تصمیمی نگرفته‌ام. این روزها سریال «پژمان» را هم دنبال می کنم، به خصوص که بازی نقش وحید به من پیشنهاد شده بود و بنا به دلایلی برای همکاری با پروژه عذرخواهی کردم. همه بچه های این سریال از سروش صحت تا پژمان جمشیدی از دوستان قدیمی من هستند. پژمان به واسطه بودن در کنار بازیگران در 10 سال گذشته، به نوعی آموزش دید و این درس را به خوبی پس می‌دهد. من بازی او را دوست دارم.

این بازیگر همچنین در خصوص همکاریش با شهاب حسینی در فیلم «ساکن طبقه وسط» توضیح داده است: بازی در فیلم شهاب حسینی را هفته قبل تمام کردم. این فیلم تجربه‌ای ویژه بود. بازیگران شناخته شده در این فیلم بازی دارند و نقش هر کدام از آنان با وجود کوتاه بودن تاثیرگذاری خود را دارد. قبلا هم تجربه بازی در فیلم کارگردانی که خودش بازیگر است، داشته‌ام. در این شرایط کار برای گروه بازیگران بسیار راحت می‌شود. کارگردانی که خودش تجربه بازی داشته شرایط را درک می‌کند و فضا را به گونه ای آرام نگه می‌دارد که جمع بازیگران سریع تر به نتیجه برسند. گذشته از اینها، شهاب حسینی دوست قدیمی من است و بودن در کنار او و تیمش لذت خاصی داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها