عامل جنایت با قتل مادر و فرزند، دختر جوان خانواده را نیز خفه کرده است

ردپای قاتل آشنا در قتل عام خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس در یک قدمی دستگیری عامل قتل اعضای یک خانواده در خیابان قزوین تهران است.
کد خبر: ۶۰۸۵۴۵

به گزارش پلیس آگاهی تهران، روز بیست‌وسوم مهر در پی تماس ساکنان خیابان شهید کاظمی حوالی خیابان قزوین با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ماموران در جریان یک جنایت قرار گرفتند و در ادامه ماموران کلانتری 111 هفت چنار و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل تهران در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان پس از ورود به خانه با جسد زنی به نام مریم چهل‌و‌هفت ساله و پسر پانزده ساله‌اش مسعود رو به رو شدند که بر اثر اصابت جسم سخت به سرشان کشته شده بودند.

در بازرسی خانه جسد دختر بیست‌وپنج ساله این خانواده به نام پروین نیز در اتاق خوابش کشف و مشخص شد وی نیز بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

سرهنگ محمدیان افزود: بررسی محل جنایت نشان داد عامل این قتل‌ها با قربانیان آشنایی داشته و براحتی وارد خانه شده است. همچنین سرقت نشدن لوازم خانه نیز حکایت از قتل با انگیزه انتقام داشت.

از سوی دیگر بررسی صحنه قتل نشان می‌داد، قاتل ابتدا مادر و پسرش را به قتل رسانده و سپس سراغ پروین رفته و او را خفه کرده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: عامل جنایت برای منحرف کردن مسیر تحقیقات، صحنه جرم را به هم ریخته بود. کارآگاهان در ادامه به تحقیق از اهالی محل پرداختند که آنها مدعی شدند با صدای فریادهای پدر خانواده، متوجه این جنایت شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده‌اند.

در پی این تحقیقات، پدر خانواده بازجویی و مدعی شد قرار بود، همسر و فرزندانم به خانه دختر بزرگم در یکی از شهرهای اطراف تهران بروند اما به طور ناگهانی تماس آنها با من قطع شد و به همین دلیل خود را به خانه رسانده و با جسد آنها روبه‌رو شدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: از پشت بام ساختمان نیز یک چوبدستی خون آلود کشف شد که کارآگاهان احتمال دادند مریم و مسعود با ضربات این چوبدستی به قتل رسیده باشند.

سرهنگ محمدیان یادآور شد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات رد پای یک قاتل آشنا را در این جنایت شناسایی کرده‌اند و بزودی دستگیر خواهد شد.

وی افزود: هویت قاتل تا حدودی برای ما مشخص شده اما نمی‌توانیم این موضوع را رسانه‌ای کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها