سه تبهکار که اعضای یک خانواده پنج نفره را در یکی از روستاهای شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان کشته بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۳۶۱۴
عاملان قتل عام خانوادگی دستگیر شدند

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به این جنایت هولناک افزود: افراد دستگیر شده انگیزه قتل را فساد اخلاقی یکی از اعضای این خانواده که باعث بی‌آبرویی طایفه شده بود، عنوان کردند.

وی اظهار کرد: بر اساس اعترافات متهمان یکی از اعضای باند ابتدا همسر باردار این خانواده را به قتل رسانده و دو نفر دیگر نیز در مرحله بعد وارد منزل آنان شده و پس از درگیری با دیگر اعضای خانواده در اقدامی وحشیانه شوهر و دو فرزند هفت و 9 ساله‌شان را با سلاح گرم به قتل رسانده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان برای عادی‌سازی صحنه جنایت اجساد قربانیان را همراه اثاثیه منزل آتش زده بودند.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران از این جنایت یک تیم ویژه در پلیس آگاهی دستگیری عاملان این قتل وحشیانه را در دستور کار قرار دادند.

سردار رحیمی گفت: یک هفته پس از این جنایت یکی از اعضای این باند دستگیر و اعتراف کرد، با همکاری دو نفر از بستگانش دست به این جنایت زده است. در پی این اعتراف همدستان این متهم نیز در یک منزل اجاره‌ای در شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: با دستور قضایی تحقیق از این متهمان که با اقدام جنایتکارانه خود احساسات عمومی را جریحه‌دار کرده‌اند آغاز شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: ماموران انتظامی همچنین در اقدام موفقیت‌آمیز دیگری قاتلان دو نفر از ماموران نیروی انتظامی را که اوایل سال 92 توسط یک گروه مسلح به شهادت رسیده بودند را روز گذشته دستگیر کردند.

وی افزود: افراد دستگیر شده به چند عملیات مسلحانه از جمله قتل دو نفر در نزاع اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: اشرار دستگیر شده اوایل سال گذشته دو نفر از ماموران کلانتری 17 زاهدان به نام استوار یکم مهدی منظری‌پور و سرباز وظیفه کاظم شهریارپور را هنگام انجام وظیفه به شهادت رسانده بودند.

سردار رحیمی با بیان این‌که دستگیری عاملان سرقت مسلحانه بیش از 120 میلیون ریال از موسسه مالی و اعتباری فرشتگان خیابان مولوی زاهدان که چند روز پیش اتفاق افتاد با جدیت در حال پیگیری است، گفت: با توجه به این‌که دوربین مداربسته این موسسه فعال نبوده است، بررسی موضوع و دستگیری عاملان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به ابلاغ به تمام طلافروشی‌ها و بانک‌های دولتی و خصوصی در تمام شهرستان سیستان و بلوچستان آنها ملزم به نصب به تجهیزات ایمنی و دوربین‌های مداربسته هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها