فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دستگیری باند راهزنان مسلح

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان از انهدام یک باند شرارت موسوم به گروه «هندوها» و دستگیری 21 نفر از اعضای این باند خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۶۳۸
انهدام باند «هندوها» در همدان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «علی اصغر خرم روی» گفت: در پی دستگیری فردی به نام «م-ی» از افراد شرور و معروف در همدان طی روزهای گذشته، موضوع تحقیقات فنی و اطلاعاتی از وی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات فنی و اطلاعاتی به عمل آمده از متهم، نامبرده ابتدا با بیان اظهارات کلی و واهی سعی در گمراه کردن ماموران را داشت که بلافاصله کارکنان به نیت وی واقف و به طرق دیگری او را تحت بازجویی و تحقیق قرار دادند و در نهایت با توجه به مستندات موجود جمع آوری شده از اراذل و اوباش دستگیر شده، چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به بزه ارتکابی خود معترف و اذعان داشت که به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه با همکاری و همدستی اشخاص دیگری در گروهی موسوم به «هندوها» اقدام به شرارت می کردند.

رییس پلیس اطلاعات استان همدان گفت: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه 21 نفر از این اراذل را دستگیر و از آنان تعداد یک دستگاه خودرو سواری سمند، دو دستگاه موتور سیکلت و مقداری مواد مخدر از نوع هرویین به همراه تعدادی اسلحه سرد شامل قمه، شمشیر، چاقو را کشف کردند.

سرهنگ «خرم روی» افزود: متهمان دستگیر شده به پلیس اطلاعات منتقل شدند که تحقیقات پلیس در خصوص سایر جرم های احتمالی از آنان همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها