دستگیری اوباش عربده‌کش در آشپزخانه

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری سه تن از اراذل و اوباشی خبر داد که اقدام به تخریب خودروهای شهروندان در شرق تهران می‌کردند.
کد خبر: ۵۹۹۵۳۴
دستگیری اوباش عربده‌کش در آشپزخانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا محرابی گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان تهرانی مبنی بر اینکه خودروهای شخصی آنها توسط تعدادی از اراذل و اوباش شرق تهران به نام‌های «عباس»، «آرمین»، «محمود» معروف به «شاهرخ» تخریب شده؛ رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این راستا در دادسرای ناحیه 4 تهران تشکیل شد، افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی در مورد صحت و سقم موضوع، با هماهنگی قاضی پرونده، دستور جلب تمامی متهمان صادر شد.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ماموران مخفیگاه دو متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با رعایت موازین شرعی و قانونی «عباس» و «آرمین» را دستگیر کردند، گفت: ساعاتی بعد با اقدام اطلاعاتی ماموران محل کار «شاهرخ» نیز شناسایی و این متهم داخل یکی از آشپزخانه‌های تهیه غذا در شرق تهران، دستگیر شد.

سرهنگ محرابی افزود: متهمان پس از دستگیری به پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران‌ بزرگ منتقل شدند همچنین تحقیق از متهمان کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها