فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

دستگیری باند راهزنان مسلح

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری باند راهزنان مسلح و کشف شش فقره زورگیری، خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۹۹۷
دستگیری باند راهزنان مسلح

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسرافیل جعفری گفت: در پی اعلام دو نفر از شهروندان مبنی بر اینکه در حوزه یاسوج نرسیده به پل «کتا» در حال تردد از جاده آسفالته به سمت اصفهان توسط سه نفر سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو مورد تهدید قرار گرفته و پا به فرار گذاشته اند که در این بین تعداد شش تیر به سمت خودروی آنها شلیک شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لردگان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پس از اخذ مشخصات خودروی ضارب بلافاصله ماموران در قالب چند اکیپ به صورت نامحسوس به سطح جاده اعزام شدند تا نسبت به شناسایی ودستگیری متهمان اقدام کنند.پس از چندین ساعت پوشش گسترده جاده، خودروی مذکور در حوزه بخش «فلارد» در نزدیکی پل «کتا» مشاهده و بلادرنگ به محاصره عوامل انتظامی در آمد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: متهمان که دیگر عرصه را برخود تنگ می دیدند چاره ای جز تمکین به قانون نیافته و خود را تسلیم عوامل انتظامی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سیمینوف از داخل خودروی متهمان، افزود: در ادامه بازرسی ها دوعدد تیر جنگی ، دوعدد تیر مشقی نیز کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: با دستگیری متهمان تحقیقات از آنها آغاز و چگونگی انجام این عمل مجرمانه و علل و انگیزه ارتکاب آن از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با تهدید اسلحه و به زور خودروهای حامل بار را متوقف کرده و بار آنها را به سرقت می بردند، افزود: در چند مورد با هوشیاری رانندگان سارقان در رسیدن به نیت پلید خود ناکام شدند.

سردار جعفری اظهار کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده ضمن هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی انتظامی استان کهکیلویه و بویراحمد و پاسگاه های سطح حوزه شهرستان دنا سرقت های احتمالی اعلامی به این شیوه مورد استعلام قرار گرفت.

وی افزود: با رایزنی های به عمل آمده با آن فرماندهی و با تحقیقات میدانی صورت گرفته تعداد شش دستگاه خودرو که به این شیوه مورد زورگیری قرار گرفته بودند شناسایی و با حضور مالباختگان و مواجهه حضوری با متهمان شکوائیه های لازم در این خصوص تنظیم شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص سایر جرایم احتمالی سارقان همچنان ادامه دارد به کسانی که بخواهند با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم بزنند هشدار داد، پلیس و دستگاه قضایی در دور جدید برخوردها مصمم و با شدت هرچه بیشتر با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد کرده و جامعه را از لوث وجودشان پاک خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م ف
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
من به همراه دوستم ابتدا این سارقا را گرفتیم بعد پلیس امد

نیازمندی ها