فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۱۰۱ نفر از اراذل و اوباش پایتخت

ماموران پلیس آگاهی تهران در چند رشته عملیات، 36 عضو شش باند زورگیری و تبهکاری که متشکل از اتباع افغانی بود را در تهران و شهر ری دستگیر و مقادیری اموال مسروقه شامل پول، طلا و تلفن همراه کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۵۹۷۶۲۶
انهدام 6 باند زورگیری افاغنه در تهران

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران ظهر امروز دوشنبه با حضور در پلیس آگاهی با اشاره به انهدام این باندهای تبهکاری، گفت: در پی شکایت های مردمی در ارتباط با زورگیری و ضرب و جرح مردم در نقاط مرکزی و شمال تهران موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در چند رشته عملیات، مأموران موفق به دستگیری 36 نفر از تبهکاران تبعه افغانستان شدند که در قالب شش باند از مردم سرقت می‌ کردند.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: در یک مقطع زمانی و با مجازات عاملان زورگیری در تهران که تصاویر آنها منتشر شده بود شاهد کاهش جرائم زورگیری در تهران بودیم که امیدواریم در این ارتباط نیز قوه قضاییه مجازات بازدارنده ای را در ارتباط با این متهمان که تاکنون به بیش از 200 فقره سرقت اعتراف کرده اند، صادر کند.

وی افزود: تعدادی از مالباختگان از سوی متهمان به شدت مجروح شدند که برای مدتی در بیمارستان های تهران بستری بودند.

رئیس پلیس تهران در پاسخ به سوال خبرنگار جام جم در ارتباط با فعالیت مجرمانه برخی از اتباع افغانستان در تهران بزرگ، گفت: به هر ترتیب تصمیم گیری در ارتباط با افاغنه باید از سوی مسئولان کشور صورت گیرد اما پلیس سعی خواهد کرد در برخورد با مجرمانی که بخواهند امنیت مردم را به چالش بکشند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پلیس با رصد مجرمان و تبهکاران آنها را کنترل و در صورت ارتکاب جرم بلافاصله دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌هد.

رئیس پلیس تهران در ادامه از دستگیری 57 نفر از مجرمان، تبهکاران و اراذل و اوباش در صبح امروز خبر داد و گفت: این افراد در پلیس پیشگیری دستگیر و در حال حاضر، بررسی سوابق و جرائمی که مرتکب شده اند، آغاز شده است.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: برخی از این مجرمان از اوباش سابقه داری هستند که به اتهام حمل سلاح سرد و سلب آسایش و مزاحمت برای نوامیس مردم بازداشت شده اند که تحقیق از آنها ادامه دارد.

ناصر صبوری – دبیر گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
یك نظامی
Netherlands
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
جناب ناصر صبوری؛ در مطالبی كه باید نام یك سردار نیروی انتظامی یا امیر ارتش را نام ببرید باید لطف كنید با ذكر نشان مجموعه نام ببرید سرداری یا امیری یك مجموعه است كه شامل سرتیپ ٢ , سرتیپ , سرلشگر , سپهبد , ارتشبد است , در اینجا شما باید مطلب را اینگونه نگارش می كردید سردار سرتیپ ٢ حسین ساجدی نیا شما و دیگران نظامی نیستید و به این مقوله توجه نمی كنید لطفا بعد از این بیشتر دقت كنید!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
از ملت ایران مظلوم تر پیدا نمیشه برادران مهمان اینطوری مزد مهمان نوازی رو به ایرانی ها می دهند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
۰
۰
كارمون به كجا رسیده كه یه مشت آواره از پایتخت نشین هامون زورگیری میكنن
سعید
Netherlands
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
۰
۰
بیش از ٣ میلیون اتباع بیگانه افغان در كشور وجود داشته باشد اما مسئولان تدابیر لازم و كافی درباره آنان بكار نمی برند
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
۰
۰
سلام ماخودمان كم دردسرداریم كه باید از افغانیها هم بكشیم این است خوردن نمك وشكر آن به جا اوردن

نیازمندی ها