مادر و دختر از آرایشگاه‌ها دزدی می‌کردند

مادر و دختری که شوکر به دست وارد آرایشگاه‌های زنانه در خرمشهر شده و با زخمی کردن آرایشگرها، اموال و طلاهایشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۹۴۶۶
مادر و دختر از آرایشگاه‌ها دزدی می‌کردند

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی خرمشهر از دو زن به اتهام سرقت از آرایشگاهش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد در ساعات پایانی کار زنی جوان همراه یک زن میانسال وارد آرایشگاه می‌شوند و دقایقی بعد یکی از آنها در حالی که شوکری به دست داشته، به وی حمله می‌کند و به کمک همدست دیگرش، زن آرایشگر را بشدت کتک می‌زنند و پس از زخمی کردن وی، طلا‌ها و اموال قیمتی موجود در آرایشگاهش را سرقت و فرار می‌کنند.

دستگیری متهمان فراری

با تشکیل پرونده‌ای و شروع تحقیقات برای دستگیری دو زن سارق، تصاویر چهره‌نگاری رایانه‌ای آنها در اختیار گشت‌های پلیس قرار گرفت تا این که چند روز پیش ماموران، متهمان فراری را در حالی که مقابل یک آرایشگاه زنانه پرسه می‌زدند، شناسایی و دستگیر کردند.

اعتراف مادر و دختر سارق

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با زن آرایشگر به جرم خود اعتراف و عنوان کردند مادر و دختر بوده و با شناسایی آرایشگاه‌ها و اطلاع از این که زنان آرایشگر همراه خود طلا دارند، به عنوان مشتری وارد آرایشگاه شده و با شوکر برقی آنان را مجروح و اموالشان را سرقت می‌کردند.

در پی اعتراف مادر و دختر سارق، ماموران با هماهنگی قضایی منزل آنها را بازرسی و بخشی از اموال سرقت شده از این شاکی را کشف و ضبط کردند.

یک منبع آگاه در پلیس آگاهی خرمشهر در این باره به خبرنگار ما گفت: برای متهمان قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. افرادی که در دام متهمان گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از آنها به پلیس آگاهی خرمشهر مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها