مدیر کل حفاظت محیط زیست خبر داد

طرح جلوگیری از کوه خواری در آینده نزدیک

وزیر راه و شهرسازی:

طرح مسکن مهر تغییر قیمت یا توقف ندارد

وزیر مسکن و شهرسازی همچنین درباره روند اجرایی طرح مسکن مهر از جمله مسکن مهر پردیس تصریح کرد: توقف ساخت وساز مسکن مهر صحت ندارد و تمام تعهدات درحال پیگیری و اجراست.
کد خبر: ۵۹۹۳۹۹
طرح مسکن مهر تغییر قیمت یا توقف ندارد

به گزارش واحد مرکزی خبر ؛ عباس آخوندی در حاشیه جلسه با اعضای تشکیل‌های حرفه‌ای حمل‌ و نقل در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این‌که در قیمت مسکن مهر هیچگونه  تجدید نظری صورت نگرفته است ؛ از مردم خواست هر جا توقفی در اجرای پروژه مسکن مهر مشاهده می‌کنند به وزارتخانه  اطلاع دهند.

آخوندی تاکیدکرد: دولت از دخالت مستقیم در ساخت و ساز مسکن خودداری می‌کند و مداخله دربازار را به صفر می‌رساند.

گزارش حادثه اتوبان تهران - قم  بزودی نهایی می‌شود  

وزیر راه و شهرسازی گفت: گزارش‌های حادثه  رانندگی جاده  تهران - قم  روز دوشنبه در کمیسیون ایمنی راهها بررسی می‌شود و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

آخوندی درباره روند بررسی پرونده تصادف  اتوبوس اسکانیا درجاده تهران - قم  که منجر به کشته شدن  بیش از 40 نفر از مسافران شد، افزود: در جلسه کارگروه  علاوه بر چگونگی همکاری وزارت راه و شهرسازی  با دیگر دستگاهها  برای جلوگیری از تکرار وقوع  این گونه حوادث، بهبود روش  امداد رسانی  به حادثه دیدگان بحث و بررسی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
پس چرا مسكن مهر آبادان 2 سال است متوقف شده ومكان مناسبی برای موشها و سگها شده است ؟؟؟؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
شهرستان شازند از استان مركزی شش ماه است بانك مسكن از دادن وام و پذیرش معرفی شدگان خود داری میكند یا بانك مسكن قوانین را رعایت نمیكند یا اقای وزیر راست نمی گویند
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
۰
۰
آقای وزیر حداقل یه شماره تلفنی را به این امر اختصاص میداد تا مردم بتوانند تماس بگیرند. حال ما با كی تماس بگیریم اقای وزیر؟؟
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
۰
۰
اقای آخوندی از ابتدا با مسكن مهر مشكل داشت حتی به همین خاطر كمترین رأی رو از مجلس گرفت این وسط فقط مردم دارند ضرر میكنند

نیازمندی ها