ساعی: نمی‌شود هر وقت کسی خواست بیاید و هر وقت نخواست برود

تیم ملی تکواندو همچنان در انتظار کرمی

فدراسیون تکواندو در حالی از یوسف کرمی، کاپیتان ناراضی تیم ملی برای حضور در دور جدید تمرینات دعوت کرد که با وجود گذشت سه روز از آغاز تمرین‌ها همچنان خبری از کرمی نشده و قرار است کمیته فنی فدراسیون در این باره تصمیم‌گیری کند.
کد خبر: ۵۹۵۶۴۵

یوسف کرمی که چند ماه پیش به دلیل آنچه بی‌توجهی کادر فنی و مسئولان فدراسیون خواند اردوهای تیم ملی را ترک کرد، هفته گذشته و در راه رقابت‌های المپیک هنرهای رزمی روسیه بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد؛ دعوتی که از همان ابتدا مشخص بود به این راحتی کرمی به آن پاسخ مثبت نخواهد داد. با این حال و در شرایطی که اردوی تیم ملی از روز شنبه آغاز شده است، به دلیل حضور نیافتن کرمی در این اردو، مرتضی کریمی، سرمربی تیم ملی برای کسب تکلیف موضوع را به کمیته فنی فدراسیون محول کرد.

با وجود این یوسف کرمی که گفته می‌شود به همراه تیم دانشگاه پیام نور تهران در اصفهان، محل برگزاری رقابت‌های دانشگاه‌ها حضور دارد، قرار است طی امروز و فردا با حضور در فدراسیون پیرامون وضع خود با مسئولان به گفت‌وگو بنشیند.

این در حالی است که هادی ساعی، مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو در این باره به ایسنا گفت: شرایط تیم ملی این‌طور نیست که هر کس هر زمان خواست به اردو بیاید و هر زمان که خواست برود. ما یک بار دیگر از کرمی دعوت کردیم تا به همه اهالی تکواندو نشان دهیم با هیچ‌کس مشکلی نداریم. باز هم می‌گویم هر کس لیاقت لازم را داشته باشد به اردو دعوت می‌شود و ما با هیچ‌کس مشکلی نداریم. به هر حال در شرایطی که چند روز از آغاز تمرین تیم ملی گذشته است، باید صحبت‌های کرمی را بشنویم و بعد تصمیم لازم را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها