لاریجان: اتکا به تولید داخل اولویت اول دولت باشد

آغاز حفاری مکانیزه متروی قم

افتتاح فرودگاه بین‌المللی قم از آبان ماه

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر فرودگاهی بین‌المللی قم با بیان این‌که در تلاشیم اولین پرواز از این فرودگاه از آبان ماه انجام ‌شود، گفت: برای این پروژه تاکنون حدود 500 میلیارد تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۰۸
افتتاح فرودگاه بین‌المللی قم از آبان ماه

محمد علی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: فرودگاه بین‌المللی قم پروژه بزرگی است که کنار آن پروژه شهر فرودگاهی قم و منطقه گردشگری بین‌المللی در نظر گرفته شده و برای این پروژه سرمایه‌گذار خصوصی جذب و سهام واگذار شده و مشارکت مردمی را نیز جذب می‌کنیم.

وی بابیان اینکه تقریبا عملیات ساخت ترمینال این فرودگاه انجام شده گفت: ترمینال فعلی که به احتمال زیاد در آبان‌ماه افتتاح می‌شود، موقت بوده و حدود 10 هزار مترمربع است و ترمینال اصلی 70 هزار متر است.

وی یادآور شد: بودجه‌ای که برای ترمینال موقت هزینه شد حدود 14 میلیارد تومان و برای ترمینال اصلی حدود 70 میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است.

رییس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری شهر فرودگاهی بین‌المللی قم با بیان اینکه ساخت این فرودگاه پروژه بزرگی است که کنار آن شهر فرودگاهی قم و منطقه گردشگری بین‌المللی نیز در نظر گرفته شده، اظهار امیدواری کرد که در سال 93 پروازهای باری، مسافری و آموزشی در سطح داخلی و بین‌المللی در این فرودگاه انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۲
علیرضا امجدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
۰
۰
با سلام خدمت تمامی دست اندركاران فرودگاه شهر قم. امید است كه در تمامی مراحل زندگی و كاری موفق و موید بوده و باشید امید است شما مدیران با دستان قدرتمند و نیت خیر هر جه سریعتر این طرح عظیم به پایان برسانید و با عنایت مدیر محترم شهر فرودگاهی شغلی در این راستای برای این جانب فراهم گردد لازم به ذكر است كه به شماره پیگیری 9266162159 و 2744579624 و 4122609214 و در سایت ثبت نام كرده ام با سپاس فراوان از تمام شما دست اندركار
م.ر. محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
۰
۰
با سلام و تشكر از بانیان اصلی و مشاركت مردمی طرح جامع و كامل پروژه شهر فرودگاهی قم كه الحق خیلی بجا و های تك به نظر می رسد. امید وارم به زودی به ثمر بنشیند و مردم ایران عزیز با افتخار از تمام نقاط دنیا در این فرودگاه وارد سرزمین خودشان بشوند. در مورد پیست دوچرخه سواری هم ایده كم نظیر و بسیار ارزشمندی است كه جا دارد همین جا از پیشنهاد دهنده اولیه و حامییان آن هم تشكر كنم. فقط خواهشم این است كه با توجه به كم هزینه بودن نسبی احداث این پیست در ساخت آن حتی المقدور تسریع شود و باز هم اگر ممكن است دارای امكانات مختلف برای اجرای سبك های مختلف از جمله بی ام اكس، تریال، ولودروم و غیره باشد. همچنین اینطور كه به نظر می رسد این شهر فرودگاهی پتانسیل داشتن یك پیست فرمول 1 هم دارد كه می تواند درآمد زایی خوبی برای مجموعه ایجاد كند. در پناه خدا موید و موفق باشید.

نیازمندی ها