کد خبر: ۵۸۹۹۷۹
کاری جدید از تهیه کننده سریال های «زیر تیغ» و «مثل هیچ کس»/ «سالار» ماه محرم به شبکه دو سیما می‌آید

تهیه‌کننده «سالار» گفت: در حال حاضر کار نگارش این سریال مناسبتی به نیمه رسیده و این سریال برای پخش در ایام ماه محرم آماده می‌شود.

محمدعلی اسلامی، تهیه‌کننده «سالار» در گفت‌وگو با تسنیم از پخش این مجموعه تلویزیونی در ماه محرم خبر داد و گفت: فیلم‌نامه این سریال به‌قلم خسرو نقیبی و آرش خوشخو در حال نگارش است.

وی با بیان اینکه طرح ساخت این سریال مناسبتی از سال گذشته آغاز شد، افزود: پس از تحقیق و پژوهش گروه نگارش کار خود را از اردیبهشت ماه امسال شروع کردند.

اسلامی اضافه کرد: سیناپس اولیه کار آماده است و در حال حاضر 15 قسمت اول سریال نگارش شده است.

به‌گفته این تهیه‌کننده،‌ «سالار» روایت زندگی فردی به‌نام «سالار» است که مدیریت مؤسسه مالی و اعتباری را به‌عهده دارد، مردی خیّر و مردم‌دار است که تکیه‌اش در عزای حسینی رونق کم نظیری دارد، اما راز سر به مهری در دل پنهان کرده که با حضور شخصی ناشناس مسایلی از گذشته «سالار» را بیان می‌کند که... .

وی تصریح کرد: این سریال در محیط صمیمی خانواده‌های ایرانی و فضایی سنتی و ارزشی روایت با محوریت ماه محرم و ارادت به سیدالشهدا تولید می‌شود که بر سبک زندگی ایرانی ــ اسلامی تأکید ویژه‌ای دارد.

سریال مناسبتی شبکه دو سیما با نام موقت «سالار» به‌تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای برای پخش در ماه محرم تهیه می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها