کاهش 80 درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایلام

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ایلام از کاهش 80 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهار ماهه‌ نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۸۹۶
کاهش 80 درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایلام

سرهنگ محمد رسولی در نشست خبری اظهار کرد: ارتقاء فرهنگ رانندگی، آموزش همگانی، حضور کارشناسان در مدارس، آموزش ناوگان حمل ونقل عمومی، حذف نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده از جمله برنامه‌ی پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای کاهش حوادث در استان بوده است.

وی با بیان این‌که در چهار ماهه‌ نخست سال نسبت به مدت مشابه سال پیش حوادث رانندگی بیش از 80 درصد کاهش داشته است، افزود: این مهم در سایه‌ اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه، آموزش عمومی و اجرای به موقع طرح‌های برخورد با تخلفات حادثه‌ساز محقق شده است.

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی ایلام از آغاز اجرای مرحله‌ دوم طرح تابستانه در سطح استان خبر داد و گفت: اجرای مرحله‌ نخست این طرح به خوبی اجرا شد و نتیجه‌ آن کاهش حوادث رانندگی در سطح استان بوده است.

رسولی افزود: آموزش همگانی، ایمن‌سازی معابر با همکاری دیگر دستگاه‌ها، اجرای آیین‌نامه بار و مسافر، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و سبقت غیرمجاز، ضبط گواهینامه و کنترل نامحسوس از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای کاهش حوادث رانندگی است که به صورت ویژه اجرا می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها