کد خبر: ۵۸۴۴۹۳
کیانوش گرامی و فرامرز روشنایی هم کلاه پهلوی بر سر گذاشتند

با پخش قسمت چهل و یکم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، مخاطبان شاهد حضور دو بازیگر جدید در این سریال خواهند بود.

با پخش قسمت چهل و یکم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، مخاطبان شاهد حضور دو بازیگر جدید در این سریال خواهند بود. کیانوش گرامی در نقش یکی از لات های تهران و فرامرز روشنایی در نقش شهریار شهباز معاون شهربانی جدید سامان، بازیگرانی هستند که از این قسمت مقابل دوربین خواهند رفت.

 در قسمت چهل و یکم این سریال و در ادامه رویدادهای قسمت گذشته، کریم همچنان تلاش برای یافتن نقطه ضعف از همسر فرماندار را ادامه می دهد و برای این کار  یکی از نوچه های خود با نام جوهر (با بازی مهیار پورحسابی) و همچنین منشی فرماندار ( با بازی امین ایمانی) را مامور جاسوسی از فرماندار و همسرش می کند اما اطلاع فرخ و شادی از این موضوع، واکنش تُند آنها را به دنبال می آورد.

در این قسمت مخاطبان شاهد توطئه صمصام برای بیرون کردن فرماندار و همسرش از شهر خواهند بود. این توطئه توسط کریم عملی می شود و کریم در حین اجرای نقشه خود، اهداف و برنامه های خود را نیز دنبال می کند.

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها