نکونام با نمایندگان تراکتورسازی در فدراسیون فوتبال

کاپیتان تیم ملی از استقلال دورتر شد

با حضور جواد نکونام و نمایندگان باشگاه تراکتورسازی در فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی دیگر فاصله چندانی برای پیوستن به تیم تبریزی ندارد.
کد خبر: ۵۸۱۶۵۲
کاپیتان تیم ملی از استقلال دورتر شد


در فاصله 48 ساعت تا آغاز لیگ سیزدهم، هنوز وضعیت جواد نکونام به طور کامل مشخص نشده است اما امروز نکونام به همراه دو نفر از نمایندگان باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال رفت تا آخرین مراحل پیوستن به این تیم را طی کند.

نکونام که با توجه به پاسخ استعلام کمیته‌ انضباطی از آزاد بودن خود مطمئن شده، امروز (دوشنبه) به همراه دو نفر از نمایندگان باشگاه تراکتورسازی در فدراسیون حاضر شد تا با طی کردن آخرین مراحل باقی مانده به طور رسمی به تراکتورسازی بپیوندند. این در حالی است که تناقض‌گویی‌هایی که در هفته‌ اخیر توسط استقلالی‌ها مطرح شده یکی از دلایل اصلی تصمیم نکونام برای حضور در تبریز است.

به گزارش ایسنا، پس از این که در پایان هفته‌ پیش، محمد عباسی در جلسه‌اش با علی فتح‌الله‌زاده از او خواست شرایط را برای تمدید قرارداد نکونام و پاسخ منفی به پیشنهاد شارجه را فراهم کند، کاپیتان تیم ملی به دفتر مدیرعامل استقلال رفت و پس از این جلسه باشگاه استقلال اعلام کرد که نکونام با این تیم قراردادش را تمدید کرده است. حتی علی فتح‌الله‌زاده هم در گفت‌وگو با سایت باشگاه گفت که "نکونام نوش جان هواداران" اما کمتر از 24 ساعت بعد امیر قلعه‌نویی از تمدید قرارداد نکونام ابراز بی‌اطلاعی کرد تا همین مساله باعث ایجاد کدورت بیشتر بین این دو شود. با این حال قلعه‌نویی دیروز در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال تایید کرد که باشگاه با نکونام تمدید کرده است. اما به نظر می‌رسد دیوار بی‌اعتمادی که بین این دو قد کشیده بلندتر از آن باشد که بتواند در دو روز مانده به شروع لیگ برتر شرایط را برای قرار گرفتن این دو در یک قاب فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها