جواد نکونام در صعود تیم ‌ملی به جام ‌جهانی نقش به سزایی داشت و اکنون او به جمع ما اضافه شده است.
کد خبر: ۵۸۱۵۹۳
قلعه نویی: نکونام همچنان استقلالی است

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، قلعه نویی افزود: نسبت به سال قبل در همین زمان شرایط بهتری داریم، ‌تنها مشکلی که داشتیم، دیر شروع شدن تمرینات و همچنین بازیکنان ملی ‌پوش استقلال بود که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ملحق شدند.
تاکنون چند بازی تدارکاتی داشته‌ ایم و اگر چه شرایط بدنی بازیکنان خوب است، اما فکر می‌کنم هنوز به مرز آمادگی ایده‌آل نرسیده ‌ایم. البته با اضافه شدن بازیکنان مدنظرمان نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد.
وی در باره دو بازیکن خارجی یعنی کرار و لاوره گفت که من فکر می‌کنم که ما یک ایراد تاکتیکی داشتیم که با اضافه شدن این دو بازیکن و همچنین آمادگی احمد جمشیدیان می‌توانیم این ضعف را به خوبی پوشش دهیم.
لاوره یک اردوی بدنسازی را در آلمان سپری کرده بود. او کارنامه خوبی دارد؛ چرا که در لیگ بلژیک و هلند بازی کرده است.
فلعه نویی درباره آندرانیک تیموریان اظهار کرد: آندرانیک چه به لحاظ اخلاقی، چه فنی و چه وزنی بازیکن بزرگی است. امیدوارم که او به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا به تیم استقلال کمک کند.
سرمربی تیم استقلال در باره دیدار روز پنجشنبه مقابل فولاد در چارچوب رقابت های لیگ گفت: گسترش،تیم جوانی است و ما بازی این تیم را مقابل نفت دیدیم. یک هافبک با شماره ۴۰ دارند که از اکنون می‌توانم بگویم او یکی از بازیکنان خوب آینده فوتبال ما خواهد بود.
وی درباره استقبال هوادارن از تمرینات تیم تصریح کردکه از آنها ممنونم چون سرمایه واقعی این باشگاه هستند. امیدوارم کمپ استقلال هر چه زودتر تجهیز شود تا هواداران بتوانند بیشتر از الان در کمپ حاضر شوند. ما هم سعی می‌کنیم به لطف خدا و اهل ‌بیت (ع) سال خوبی را برای آنها رقم بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها