فیلم «خانواده آدامز» از شبکه نمایش/ یک خانواده عجیب

کد خبر: ۵۸۰۹۳۹
فیلم «خانواده آدامز» از شبکه نمایش/ یک خانواده عجیب

فیلم سینمایی «خانواده آدامز» به کارگردانی بری ساننفلد محصول سال ۱۹۹۱کشور امریکاست. فیلمنامه این کمدی فانتزی را کارولین تامپسون نگاشته است و آنجلیکا هیوستن، رائول جولیا، کریستوفر لوید، دن هدایا، الیزابت ولیسن، جودیت مالینا، پل بندیکت، کارل استرویکن، جیمی ورکمن و کریستینا ریچی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

داستان فیلم «خانواده آدامز» از این قرار است که گومس آدامز با همسرش- مورتیشا-، دو فرزندش- ونزدی و پوگسلی- و مستخدمان وفادارش- تینگ و لورچ- زندگی نامتعارفی را در قصری عجیب و غریب می گذرانند. گومس به دنبال فستر، برادر گم شده اش است و وکیل حقه باز خانواده می‌کوشد مردی به نام گوردون را به جای فستر جا بزند و املاک آدامزها را تصاحب کند و...

بری ساننفلد کارگردان فیلم «خانواده آدامز» متولد
۱۹۵۳در نیویورک امریکاست. او فارغ التحصیل سینما از دانشگاه نیویورک در سال ۱۹۸۷است. وی فعالیتش را با ساخت فیلم‌های تبلیغاتی آغاز کرد. یکی از مهمترین فیلم‌های تبلیغاتی که ساننفلد کارگردانی کرده است فیلمی بود که برای تبلیغات فیلم «آسان گشتن» ساخته برادران کوئن ساخته شد. او تاکنون سه بار برنده جایزه امی شده و از مهمترین آثار او می‌توان به فیلم‌های «غرب وحشی وحشی» و «مردان سیاه پوش» اشاره کرد.

فیلم «خانواده آدامز» بر مبنای کارتون‌های چارلز آدامز در نشریه نیویورکر (دهه‌های
۱۹۴۰و ۱۹۵۰) و یک مجموعه تلویزیونی (۱۹۶۴ـ ۱۹۶۶) ساخته شده است. این فیلم چیزی جز سرهم بندی تعدادی از شوخی‌های مجموعه تلویزیونی نیست و به جوهر سوررئال کارهای فیلمسازانی مانند تیم برتن در پرورش دست مایه‌های مشابه نزدیک نمی‌شود. با این وجود «خانواده آدامز» از جذابیت‌های تصویری خاص، شوخی‌های خوب، به خصوص با فضای سینمای وحشت برخوردار است که باعث شده این فیلم در زمره فیلم‌های به یادماندنی در این سبک فیلمسازی تبدیل شود.

فیلم «خانواده آدامز» روز شنبه ساعت
۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت ۵از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

 


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها