خبر داغ

یکی از خبرهای داغ هفته گذشته این بود که پس از کنفرانس سونی و آن همه تاکید عمدی بر نیاز نداشتن به اتصال دائم به اینترنت و مبارزه نکردن با خرید و فروش بازی‌های دست دوم، مایکروسافت هم پشیمان شد و با قبول غیرمستقیم این‌که «مشتری حرف آخر را می‌زند»، شرط اتصال دائم XboxOne به اینترنت را حذف کرد تا دست‌کم در رقابت با سونی کمی بیشتر دوام بیاورد.
کد خبر: ۵۷۹۳۲۳

البته دو روز نگذشته، مایکروسافت سیاست استفاده تمام خانواده از یک بازی را حذف کرد و دیگر نمی‌توان بازی‌های آنلاین خریداری شده را با اعضای خانواده سهیم شد.

رئیس امور اجرایی نینتندو در سخنانی تکان‌دهنده! بیان کرد که شرکت نینتندو مقصر اصلی فروش ضعیف این کنسول است و این‌که این شرکت قصد دارد بزودی برای فروش بیشتر کنسول خود برنامه‌های تازه‌ای ( از جمله معرفی عناوین مهم درجه یک )رو کند.

یوئی تانیمورا، کارگردان بازی Dark Souls‌ II طی مصاحبه‌ای، نسبت به شفاف‌سازی صحبت‌های قبلی سازندگان اقدام کرد و گفت «قابل دسترس‌تر بودن بازی به معنای ساده‌تر شدن آن نیست. بازی همان درجه سختی قبل را حفظ خواهد کرد، اما خیلی از عناصر آن که ممکن بود تجربه را برای بازیکن ملال‌آور کنند، اصلاح شده‌اند تا بهترین تجربه ممکن را از Dark Souls به‌دست دهند.» این عنوان که در سبک اکشن نقش‌آفرینی است و به دلیل سختی بالایش معروف و محبوب شده، اسفند امسال برای کنسول‌های X360، PS3 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

میکروکنسول Ouya هم که با سیستم عامل اندروید کار می‌کند سرانجام به بازار آمد و در کمترین زمان، قسمت اعظمی از دستگاه‌های آن به فروش رفت. این کنسول که اکنون 173 بازی برای امتحان و خرید دارد همراه یک دسته بی‌سیم، کابل اچ.دی و تعدادی الحاقات دیگر به بازار آمده است. استودیوی محبوب Quantic Dream، خالق عناوین Fahrenheit، Heavy Rain و Beyond: Two Souls، از طریق آگهی به دنبال جذب نیرو برای کار روی عناوین دوبعدی موبایل است. این استودیو که مهر امسال عنوان فوق‌العاده Beyond را منتشر خواهد کرد، اکنون روی یک بازی منحصر به فرد برای PS4 کار می‌کند که آگهی استخدام مدتی پیش این استودیو، دلالت بر وجود قسمت چند نفره در آن بازی دارد.

خبر آخر این‌که استاد کوجیما به دنبال یک استودیوی لایق است تا وظیفه بازسازی اولین قسمت سری Metal Gear Solid را بر پایه موتور گرافیکی جدید کونامی، یعنی Fox به آنها بسپارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها