مدرسه سازان بی نام بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان اما م (ره ) با ساخت دو مدرسه جدید در مناطق روستایی استان کرمانشاه، امکان تحصیل در شرایط مناسب را برای کودکان ساکن این مناطق، فراهم کردند.
کد خبر: ۵۷۷۱۶۴
افتتاح 2 مدرسه بنیاد برکت در استان کرمانشاه

این مدارس که شامل هشت کلاس درسی است و در روستاهای کمتر توسعه یافته «هلشی» و مهدی آباد ساخته شده است، امروز رسما افتتاح شد تا در سال جدید تحصیلی مورد بهره برداری قرار گیرد.

براساس دستور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه به توسعه فضاهای آموزشی به عنوان مکمل فعالیت‌های کارآفرینی در روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، از سال 86 در دستور کار بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرارگرفته است.

با افتتاح این دو مدرسه، شمار مدارس ساخته شده توسط بنیاد برکت طی سال های اخیر در مناطق محروم کشور به 214 مدرسه شامل 920 کلاس درس رسید.

مبلغ پنج میلیارد و 120 میلیون ریال از هزینه های ساخت این دو مدرسه توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شده است.

این دو مدرسه جمعا 630 متر مربع بنا دارد و از 2525 متر مربع محوطه سازی استاندارد برخوردار است تا مناسب ترین شرایط را برای تحصیل کودکان این روستاها فراهم آورد.

بنیاد برکت وابسته به ستد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تلاش می کند براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساخت مدارس برکت را تا هزار مدرسه در 1000 روستا و منطقه محروم کشور به تناسب نیاز، افزایش دهد که این هدف در سال های گذشته با جدیت دنبال شده است.

ساخت مدارس برکت با حمایت مالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور ، تحولی اساسی و امیدوارکننده را در میان ساکنان این مناطق بوجود آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها