خنده بازار‌ و کِرکِر خند‌ه‌ در شبکه 3 سیما

کد خبر: ۵۷۲۲۷۲

خنده بازار‌ و کِرکِر خنده‌ در کنار دیگر برنامه های طنز سیما از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانحاضر در نشست مهدی فرجی‌ مدیر شبکه یک سیما با اصحاب رسانه، برنامه ه‌ای شبکه‌های سیما در ماه مبارک رمضان 92 و تابستان 92 تشریح شد.

بسیاری از فیلمها و سریالهای طنز تلویزیونی معرفی شدند و در ادامه این نشست مهدی فرجی‌ با اشاره به ویژه برنامه های شاخص بخش مسابقه‌ و آموزش‌ گفت: برنامه‌های مشاعره‌، لذت نقاشی‌ آموزش عکاسی‌ در بخش آموزش روی آنتن شبکه آموزش و نیز شبکه 4 سیما می‌رود.
وی در خصوص بخش مسابقه تصریح کرد: مسابقه چهارباغ‌ از شبکه یک سیما، نشان برتر و نوجوانی‌ از شبکه 2 سیما، کلید از شبکه 3 سیما، خنده مممنوع‌ از شبکه نمایش، مسابقه علمی برد چهارم‌ از شبکه 4 سیما‌، فوت و فن‌ از شبکه تهران و اسراء‌ و مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

 

خنده بازار‌ ویژه ماه مبارک رمضان

در ادامه این نشست مدیر شبکه یک سیما گفت: در کنار برنامه خنده بازار‌ در ایام ماه مبارک رمضان برنامه کرکر‌خنده از شبکه 3 سیما تقدیم مخاطبان می‌شود که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.
فرجی‌با اشاره به سریالهای طنز شبکه‌های سیما در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: بعضی از سریالهای ما مانند دودکش‌ کاری از محمدحسین لطیفی‌ و بچه های نسبتا بد‌ کاری از سیروس مقدم‌ و خروس‌ آقاخانی‌ شامل مضمونی طنز هستند که در کنار دیگر برنامه‌های ترکیبی و جنگ شبکه‌ها امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
مدیر شبکه یک سیما ابراز داشت: هر 5 سریال از هر 5 شبکه سیما به امید خدا در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود و در این ایام سریالهای روتین شبکه‌ها پخش نخواهد شد.
وی با اشاره به بخش سخنرانیهای‌ مذهبی اظهار داشت: در کنار بخشهای مشاعره، مسابقات و سرگرمی و مستندها‌، مخاطبان شاهد دیدن سخنرانیها‌ی مذهبی از بزرگان و علمای دینی خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها