وزیر کشور گفت: بلافاصله پس از پایان رأی گیری، کار شمارش آرا در شعب آغاز و تلاش می‌شود این بار به ملت عزیز با سرعت بیشتری خبر رسانی شود.
کد خبر: ۵۷۰۸۴۵
گمانه زنی قبل از اعلام وزارت کشور، تشویش افکار عمومی

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد نجار درحاشیه بازدید اعضای هیأت اجرایی مرکزی انتخابات از ستاد انتخابات کشور در نشست خبری در خصوص اعلام نتایج رأی گیری افزود:هرگونه گمانه زنی قبل از اعلام وزارت کشور، غلط و اشتباه است و موجب التهاب و تشویش اذهان عمومی می‌شود.

وزیر کشور تأکید کرد: ما هیچ وقت، دقت و شفافیت را فدای سرعت نمی کنیم؛ آنچه مهم است، شفافیت ودقت اطلاعات است و این که اگر سرعت هم کمتر باشد، اشکالی ندارد و باید کار خود را براساس قانون انجام دهیم.

محمد نجار همچنین گفت: همکاران بنده در شعب اخذ رأی در سراسر کشور امروز از آغازین ساعات روز با بکارگیری همه ظرفیت ها و با روحیه‌ای شاداب، خودشان را مهیای برگزاری انتخابات باشکوه کرده‌اند و آماده پذیرش مردم در شعب هستند.

وزیر کشور افزود: براساس گزارش‌ها در بسیاری از نقاط کشور مردم قبل از آغاز رأی گیری در محل شعب حاضر شدند تا با تبعیت از مقام معظم رهبری که در نخستین دقایق آغاز رأی گیری ، رأی خود را به صندوق انداختند، رأی خود را به صندوق بیندازند.

محمد نجار گفت: مردم بار دیگر حماسه ای خلق خواهند کرد که بیش از هر چیزی حاکی از انگیزه تمام نشدنی آنان برای تداوم قدرتمندانه راه امام (ره)، انقلاب و پیشرفت و توسعه کشور است.

وی به دست اندکاران امر انتخابات توصیه کرد به اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور که از طریق صداو سیما اعلام می شود، توجه کنند.

وزیر کشور در ادامه  با اشاره به حضور اعضای هیأت اجرایی مرکزی انتخابات در ستاد انتخابات کشور گفت: این اعضا مرتب در ستاد حضور دارند و ما از رهنمود این عزیزان استفاده می کنیم.

محمد نجار افزود: تاکنون 9 جلسه فوق العاده و عادی داشتیم که در همه این جلسات، مباحث مربوط به انتخابات را بحث و تبادل نظر کردیم که منجر به تصمیم گیری هایی شده که امروز بحمدالله در همه شئون کار انتخاباتی سراسر کشور جاری است.

وی گفت: به صورت مکتوب و بر اساس قانون، از کاندیداها دعوت کردیم که نمایندگان  خود را هم در ستاد انتخابات و هم در مراکز انتخابیه در سراسر کشور بفرستند.

وزیر کشور افزود: الان شش  نامزد داریم که اسامی انان جز نامزدها ست و مردم مطابق میل خود به اینها رای می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها