در پاسخ به اظهارات سرمربی کره جنوبی

کریم باقری: او به شدت از ایران می ترسد

نوری: پاسخ حرف‌های غیر حرفه‌ای سرمربی کره را در زمین می‌دهیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ پاسخ حرف‌های غیر حرفه‌ای سرمربی کره را در میدان خواهیم زد و به او ثابت می کنیم نباید درباره ما هر چه خواست بگوید.
کد خبر: ۵۷۰۵۶۶
نوری: پاسخ حرف‌های غیر حرفه‌ای سرمربی کره را در زمین می‌دهیم


محمد نوری در هتل تیم ملی و قبل از عزیمت به سمت فرودگاه در جمع خبرنگاران در مورد صحبت‌های سرمربی کره علیه ایران گفت: او نظرش را گفته است، هرچند حرف‌هایش غیر حرفه‌ای بوده و این سخنان درست نیست با این حال پاسخ او را در زمین خواهیم داد. حرف‌های او انگیزه ما را دو برابر می‌کند.

محمد نوری ادامه داد: ما برای پیروزی به کره می‌رویم و شاید ازبکستان 6 گل به قطر زد تا کره جنوبی نتواند مستقیم به جام جهانی صعود کند. در زمین جواب خوبی به مربی کره خواهیم داد.

وی در مورد شیوه بازی کره جنوبی گفت: آنها بیشتر بر روی کارهای هوایی تمرکز کردند و مهاجمان بلندزن دارند که توپ‌ها را برای او ارسال می‌کنند و از ضربات سوم استفاده می‌کنند.

نوری در مورد اینکه حضور تیم ملی در جام جهانی چه تاثیری بر ورزش ایران دارد، گفت: این روزها ورزش کشورها را با فوتبالش مقایسه می‌کنند و در صورت صعود به تیم جام جهانی ورزش ایران هم افتخار بزرگی کسب می‌‌کند و این موفقیت باعث ترقی ورزش کشور است.

وی در مورد امضای قراردادش با پرسپولیس گفت: من امروز با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضاء کردم که با تمرکز بیشتر به کره جنوبی بروم، جلسه‌ای یک‌ساعته با سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس داشتم و همه چیز به خیر و خوبی تمام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سیدمجتبی موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
۰
۰
دمت گرم محمد نوری ماهواداران تورا خیلی زیاد از اونی كه فكرش را می كنی دوستت داریم پرسپولیس عشق است

نیازمندی ها