ادعای زین الدین زیدان؛

انتقال بیل به رئال قطعی شد

فرانسوی ها به دنبال جانشین آنچلوتی ؛

تاتنهام، بیل و ویاس بوآس را با هم از دست می دهد

باشگاه تاتنهام انگلستان در آستانه وضعیتی بحرانی قرار گرفته است، این تیم لندنی بهترین بازیکن خود گرث بیل و همچنین سرمربی خود یعنی آندره ویلاس بوآس را با هم از دست می دهد.
کد خبر: ۵۷۰۵۲۶
تاتنهام، بیل و ویاس بوآس را با هم از دست می دهد


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ گرت بیل مهاجم ولزی و 23 ساله تاتنهام که عنوان بازیکن برتر فصل گذشته را در اختیار دارد تا انعقاد قرار داد با رئال مادرید فاصله ای ندارد اما دیروز خبری رسید که تاتنهامی را بیشتر نگران کرد. آندره ویلاس بوآس سرمربی این تیم نیزمد نظر باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قرار دارد. این تیم پاریسی اخیرا سرمربی خود یعنی کارلو آنچلوتی را به رئال مادرید واگذار کرده است و گویا جانشینی به غیر از ویلاس بوآس برای او سراغ نداشته .
این تیم پاریسی حتی برای جذب ونگر سرمربی تیم آرسنال هم اقدام کرده بود اما با مخالفت این مربی روبرو شد. مالک قطری باشگاه فرانسوی حالا به دنبال ویلاس بوآس است که در این فصل از رقابتهای لیگ برتر به همراه تیمش در مکان پنجم لیگ برتر قرار گرفت.
ویلاس بوآس بر خلاف ونگر به سرعت به این پیشنهاد پاسخ منفی نداد و فعلا سکوت کرده است تا این احتمال به وجود بیاید که این مربی با انتقال به تیم پاری سن ژرمن موافق است.

آندره ویلاس بوآس مدتی پیش نامزد سرمربی گری در رئال مادرید هم شده بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها