فیلم کمدی «سه روز سرنوشت‌ساز» در شبکه نمایش

کد خبر: ۵۶۹۴۵۸
فیلم کمدی «سه روز سرنوشت‌ساز» در شبکه نمایش

فیلم سینمایی «سه روز سرنوشت‌ساز» به کارگردانی مایکل فیفر در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و محصول سینمای آمریکاست. فیلمنامه این فیلم کمدی و خانوادگی را پیتر سالیوان، جفری شانک و مایکل فیفر به رشته تحریر درآورده‌اند.

داستان فیلم «سه روز سرنوشت‌ساز» در مورد زنی به نام "لارا" است که چندین سال دور از شوهرش، همراه با دخترش در شهری بزرگ، زندگی کرده و به موقعیت شغلی مناسبی دست یافته است. دیلان شوهر او از دادگاه تقاضای سرپرستی دخترش را کرده است و همین باعث شده که دادگاه لارا را مورد بازخواست قرار دهد...

«سه روز سرنوشت‌ساز» بدون اکران سینمایی و برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته شده و صحنه‌های آن در ایالت کالیفرنیا تصویربرداری شده‌اند. الیزا دانووان در نقش لارا و برد رو در نقش دیلان در این فیلم بازی کرده‌اند. آنا بارنهولتز، ویکتوریا پرت، جان اشنایدر، وایل بلوم و کیگان بایلی کاپولا بازیگران دیگر فیلم ویدئویی «سه روز سرنوشت‌ساز» بوده‌اند. مایکل فیفر تهیه‌کننده و جفری شانک و بری بارنهلوتز تهیه‌کننده اجرایی این فیلم و آندرس باولتون آهنگساز، کوبی سایگ مندس مدیر فیلمبرداری، شان اولسون تدوینگر، و آلیشیا جوی رایدینگز طراح لباس فیلم «سه روز سرنوشت‌ساز» بوده‌اند.

مایکل فیفر کارگردان این فیلم متولد سال ۱۹۶۸ در شهر نیویورک است و از اوایل دهه ۱۹۹۰تهیه‌کنندگی را آغاز کرده و تاکنون تهیه‌کننده ۶۸ فیلم و کارگردان ۳۰ فیلم سینمایی، ویدئویی و تلویزیونی بوده است.

فیلم سینمایی «سه روز سرنوشت‌ساز» ساعت ۱۷ یکشنبه و تکرار آن ساعت ۷ بامداد دوشنبه از شبکه نمایش پخش می‌شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها