طرح مشاوران هاشمی و خاتمی

جمعی از مشاوران اکبر هاشمی رفسنجانی و سید محمدخاتمی در حال نهایی کردن طرح اجماع اصلاح طلبان هستند تا بر اساس آن ، پیروزی خود در انتخابات ریاست جمهوری را قریب الوقوع کنند.
کد خبر: ۵۶۷۰۵۳
طرح مشاوران هاشمی و خاتمی

به گزارش عصرایران، مشاوران هاشمی و خاتمی معتقدند موجی که در پی کاندیداتوری هاشمی در سطح جامعه به نفع وی ایجاد شد ، هر چند با رد صلاحیتش خوابید ولی در صورتی که مردم بدانند روحانی گزینه مورد حمایت هاشمی است ، درصد قابل توجهی از آنان که می خواستند به هاشمی رأی دهند به گزینه هاشمی رأی خواهند داد.

آنها بر این باورند ، که در شرایط فعلی ، میزان آرای روحانی از عارف بیشتر است ولی به حدی نیست که بتواند خود را پیروز قطعی بداند. عارف نیز قطعاً رأی لازم را ندارد و ادامه حضورش ، تداعی گر حضور مصطفی معین در انتخابات 84 است که نه تنها خودش رأی نیاورد ، بلکه با شکستن آرای اصلاح طلبان ، مانع از پیروزی هاشمی یا کروبی هم شد و نهایتاً احمدی نژاد برنده تشتت آرای اصلاح طلبان شد.

بی‌بی‌سی و انتخابات ایران

رسانه‌های غربی و به خصوص رسانه دولتی بی‌بی‌سی، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران برنامه‌های ویژه‌ای برای اثرگذاری بر اذهان مخاطبان، از طریق تحریف واقعیت‌ها تدارک دیده‌اند.

به گزارش فارس،  فنون کنترل ذهن و دستکاری اذهان توده از جمله روش‌هایی هستند که رسانه‌ها به کرات از آنها برای متقاعد کردن مخاطبانشان، در راستای اهدافی که دارند، استفاده می‌کنند.

دستکاری اذهان توده به استفاده از تکنیک‌هایی بر اساس اصول روان‌شناسی توده گفته می‌شود که برای درگیر کردن، کنترل یا اثرگذاری بر تمایلات عامه مردم به کار می‌رود تا آنها را به سمت انجام رفتارهای خاصی هدایت کند.

«تصاویر تلویزیون دولتی ایران»، «اجتماع طرفداران حکومت»، «صدها هزار نفر»، «در شهرهای بزرگ»، «به دعوت مقام‌های کشور» و «اغراق‌های گوینده تلویزیون دولتی ایران» کدهایی هستند که به مخاطب این نکته را القا می‌کنند که اکثریت مردم ایران نظری غیر از آنچه دیده می‌شود دارند و جمعیت حاضر، عده قلیلی از «طرفداران حکومت» هستند که «به دعوت مقام‌های کشور»، آن هم تنها در «شهرهای بزرگ» به خیابان آمده‌اند و تمام اینها از «تلویزیون دولت ایران» پخش شده که تازه گزارشگرش آنها را با چاشنی «اغراق» هم همراه کرده است. با این حال، تمام اینها اهمیتی ندارند و آنچه اهمیت دارد، «اختلافات داخلی ایران» است و بی‌بی‌سی فارسی هم رسانه‌ای بی‌طرف و متعهد به گردش آزاد اطلاعات است که اخبار مربوط به این رویداد را با بی‌طرفی محض پوشش داده است.

منافقین چگونه قربانی‌های خود را به دام می‌اندازد؟

تاکنون افراد بسیاری مانند علیرضا نوری‌زاده و برخی دیگر از عوامل ضد انقلاب در این نوع دام‌های شیطانی گروهک تروریستی منافقین افتاده و به نوعی گزک به ‌دست سران این گروهک تروریستی داده‌ و از این طریق به عنصری در خدمت این گروهک شیطانی تبدیل شده‌اند.

به گزارش مشرق؛ گروهک تروریستی منافقین روش‌های نامشروع و شیطانی‌ گوناگونی را برای جذب افراد مستعد به کار می‌بندد. یکی از روش‌های این گروهک تروریستی برای جذب افراد، به دام انداختن آن‌ها از طریق روابط ضد اخلاقی یعنی روابط با زنان است، به‌طوری که پس از انتخاب قربانی، یکی از زن‌های عضو این گروهک تروریستی به عنوان طعمه با قربانی رابطه غیر اخلاقی برقرار کرده و سپس با اخذ اسناد از جمله عکس و تهیه فیلم از این رابطه، مدارکی علیه فرد قربانی تهیه کرده و از این طریق وی را مجبور به همکاری با گروهک تروریستی خود می‌کنند.

ایرج مصداقی، یکی از سرکرده‌های جداشده گروهک تروریستی منافقین،چندی پیش با نگارش مقاله‌ای به نام «مکاتبات من با ابوالقاسم رضایی» از اعضای اصلی گروهک منافقین در سال 88، به افشاگری درباره دروغ‌های گروهک تروریستی منافقین پرداخت.

مصداقی در افشاگری خود، فیلمی منتشر کرد که نشان می‌داد تصاویر ادعایی در مورد اغتشاشات عاشورای 88 مشهد، جعلی و ساخته دست منافقین در پادگان اشرف بوده است.

نتانیاهو: در مورد سوریه حرف نزنید

بنیامین نتانیاهو به وزرای دولت موقت خود دستور داد تا درخصوص سوریه و یا ارسال موشک‌های روسی به دمشق اظهار نظر نکند.

به گزارش ایسنا، رادیو رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که به دنبال اظهارات موشه یعالون، وزیر جنگ این رژیم که تهدیدی علیه روسیه به شمار می‌آمد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای خود دستور داد تا درخصوص سوریه و ارسال موشک‌های S-300 روسیه به دمشق حرفی به میان نیاورند.
 
موشه یعالون روز گذشته اظهار کرده بود: در صورتی که روسیه سامانه‌های دفاع هوایی خود را به سوریه تحویل دهد،‌ اسرائیل هم می‌داند که چه کار کند.
 
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشته بود: ارسال این موشک‌ها تاکنون صورت نگرفته است و ما امیدواریم که این موشک‌ها به سوریه تحویل داده نشود، ما اگر متاسفانه این موشک‌ها به دست سوریه برسد، ما می‌دانیم که چه کار باید بکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها