با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، روزنامه نگاران و عناصر ضد انقلاب در خارج از کشور با نگارش یادداشت و تحلیل در رسانه های ضد انقلاب به بیان نظرات خود در این زمینه می پردازند، جبهه ضد انقلاب عصبانیت خود را از رفتار مناسب هاشمی رفسنجانی که با پذیرش رای شورای نگهبان هرگونه بهانه فتنه را از دشمنان گرفت بروز داد.
کد خبر: ۵۶۶۰۱۹
عصبانیت ضد انقلاب از رفتار هاشمی

به گزارش مشرق،رجبعلی مزروعی از روزنامه نگار خارج نشین و از اعضای حزب منحله ی مشارکت در یادداشتی در سایت ملی مذهبی  نوشت: شرکت در این انتخابات دیگر معنایی ندارد و فکر کنم اصلاح‌طلبان دیگر انگیزه‌ای برای شرکت دراین انتخابات ندارند و قطعا بخش قابل توجهی از آنان در این نوع انتخابات شرکت نخواهند کرد.

مرتضی کاظمیان در روز آنلاین هاشمی رد صلاحیت شده را فرد جدیدی دانست که دیگر سکوت برای او جایز نیست در حالی که کسی هم منتظر نیست هاشمی پا در راه موسوی و کروبی گذارد .

نیک آهنگ کوثر نوسینده و کارتونیست خارج نشین در سایت خودنویس هاشمی را پدر خوانده ای خواند که تنها به فکر خود و منافع نزدیکانش است.

اقدام تفرقه‌افکنانه روزنامه مصری

یک روزنامه مصری با استفاده از اظهارات عجیب وزیر فناوری اطلاعات و همچنین سوءاستفاده از تصاویر منتشرشده از فرمانده کل سپاه پاسداران، به تمسخر عقاید تشیّع و انکار وجود امام زمان(عج) پرداخت.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع)،  روزنامه مصری الموجز با استفاده از اظهارات عجیب وزیر فناوری اطلاعات و نیز سوء استفاده ناجوانمردانه از تصاویر منتشره از فرمانده سپاه، به انکار وجود امام زمان(عج) پرداخت و ادعا کرد که انتشار صدا و تصاویر مهدی منتظر، سرو صدای زیادی در محافل اسلامی برانگیخته است.

 در حالی که تصویر مذکور مربوط به بازدید سردار جعفری از نمایشگاه «تنهاترین امیر» در 24 مرداد سال گذشته است. وی در آن بازدید طولانی از نزدیک با 12 صحنه بازسازی شده از زندگانی امیر‌المؤمنین(ع) آشنا شد و در عکس مذکور نیز کنار شخص یا مانکنی ایستاده است که در این صحنه ها، با چهره پوشیده، نشانگر امیرالمؤمنین(ع) بود.

اما در ادامه این گزارش به اظهارات نسنجیده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان هم استشهاد شده و آمده است: محمدحسن نامی اعلام کرد که صوت و تصویر مهدی منتظر را از طریق اینترنت منتشر خواهد کرد! شبکه های ایرانی هم سخنان نامی را پوشش دادند و گفتند ارسال صوت و تصویر امام زمان برای همه دنیا از راه تکنولوژی جدید امکان پذیر خواهد بود!

هاشمی و خاتمی از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اظهار اینکه احتمال پیروزی روحانی و عارف در انتخابات ریلست جمهوری صفر است، گفت: فکر نمی کنم نه آقای هاشمی و نه آقای خاتمی از هیچ یک از دو نامزد اصلاح طلب رسما و علنا و صراحتا حمایت کنند.

صادق زیباکلام در گفتگو با مهر، با بیان اینکه فکر نمی کنم نه هاشمی و نه خاتمی از هیچ کدام از دو نامزد اصلاح طلب رسما و علنا حمایت کنند، گفت: با این وجود هم آقای هاشمی و هم آقای خاتمی و هم سایر رهبران اصلاح طلب به هیچ وجه مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب نخواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص احتمال رای آوری روحانی و عارف گفت: بعد از رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی شانس این دو بزرگوار برای پیروزی در انتخابات چه هردو با هم شرکت کنند و چه یکی به نفع دیگری انصراف دهد، صفر خواهد بود.

زیباکلام تاکید کرد: حتی به فرض اینکه هاشمی و خاتمی و یا رهبران اصلاح طلب از طرفداران خود بخواهند که به یک نامزد رای دهند، درصد قابل توجهی از حامیان آنها از عمل به خواست آنها امتناع خواهند کرد.

ادعای آمریکا علیه ایران

منابع خبری آمریکایی مدعی حملات دولت ایران به تعدادی از شرکت های انرژی این کشور از طریق فضای مجازی شده اند.

به گزارش فارس، سکیوریتی واچ نوشت: هدف از این حملات نفوذ به سرورهای سایت های این شرکت ها و کنترل و جمع آوری اطلاعات از آنها عنوان شده است. همچنین ادعا شده که در نتیجه این حملات کنترل نرم افزار مدیریت کننده برخی خطوط انتقال نفت و گاز به دست ایرانیان افتاده است.

علیرضا میریوسفی سخنگوی ایران در سازمان ملل این ادعاها را بی اساس دانسته و یادآور شده علیرغم حملات سایبری متعدد به بخش های نفت و گاز ایران، این کشور هرگز دست به اقدامات تلافی جویانه نزده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دانشجوی ایرانی
Netherlands
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
۰
۰
هاشمی با كارهایی كه آقازاده ها راه انداختند مقداری شهرت خود را از دست داد ، به هر جهت هر كسی در راه خدمت باید پاك و بی آلایش باشد ، كشور ما بیشترین ضربه را از سوء مدیریت و رانت خواری می بیند در صورتیكه از مدیران با تجربه و تحصیلكرده اگر استفاده شود مملكت آباد می شود ، استفاده از استادان دانشگاه ها ، فرماندهان ارتش كه واقعان كارشناسان ارتش یك مجموعه از نخبگان كشور هستند و بسیار از لحاظ مدیریت و كارایی پر توان و قوی هستند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها