واکنش احمدی‌نژاد به حمایت از جلیلی

رییس‌جمهور در واکنش به برخی تحلیل‌ها و اخبار درباره اینکه سعید جلیلی گزینه دولت و حامیان آن در انتخابات ریاست جمهوری است، گفت که این مساله را فراموش کنید.
کد خبر: ۵۶۶۷۶۴
واکنش احمدی‌نژاد به حمایت از جلیلی

محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره احتمال اینکه جلیلی در نهایت گزینه دولت در انتخابات ریاست جمهوری باشد، گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام.

وی در پاسخ به اینکه اکنون که این مطلب را شنیدید، آیا گزینه شما در انتخابات سعید جلیلی خواهد بود؟، گفت: فراموش کنید.

واکنش به اقدام مضحک امارات

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اقدام کمیته برگزاری لیگ فوتبال امارات در تغییر نام لیگ فوتبال خود به خلیج عرب، گفت: مستندات موجود در درجهان نشان می‌دهد که نام «خلیج‌فارس» همیشه این بوده و خواهد بود، و تغییر نام لیگ فوتبال حرفه‌ای امارات با نام خلیج عرب قطعا با با واکنش جدی مقامات کشورمان مواجه خواهد شد.

محمدجواد نظری‌مهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اقدام کمیته برگزاری لیگ فوتبال امارات مبنی بر تغییر نام خلیج‌فارس در لیگ فوتبال حرفه‌ای این کشور، گفت: این اقدام تنها در راستای تحریک کشورهای غربی به سردمداری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.
 
وی  تاکید کرد: ادعاهای واهی مقام‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس در این‌باره در شرایطی مطرح می‌شود که نام خلیج فارس در قطعنامه‌های سازمان ملل متحد به عنوان یک نام صحیح برای آب‌های منطقه‌ای میان ایران و شبه‌جزیره عرب، به رسمیت شناخته شده است.

ناتوانی آمریکا در برابر ایران

«یاکوف لاپین» در مقاله ای تحت عنوان «تردیدهای آمریکا در مورد مهار برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران» که در روزنامه صهیونیستی جروزالم پست منتشر شده است با اشاره به گزارش اخیر یک نهاد مطالعاتی صهیونیستی اذعان می کند که برنامه هسته ای کشورمان به نقطه ای غیر قابل بازگشت رسیده است.

نویسنده با اذعان یه این موضوع که مقامات دولت آمریکا به این نتیجه رسیده اند که دیگر نمی توان برنامه هسته ای ایران را متوقف ساخت می افزاید:دو تن از تحلیلگران ارشد نظامی رژیم صهیونیستی روز گذشته با ابراز نگرانی از سیاست دولت آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران اظهار داشتند که بنظر می رسد دولت آمریکا متقاعد شده که دیگر نمی توان برنامه هسته ای ایران را متوقف کرد بلکه برخلاف آنچه پیش تر اوباما مدعی شده بود در راستای اجرای سیاست بازدارندگی گام بر می دارد.

روحانی یخ شکن

حسن روحانی دیشب برنامه های تبلیغاتی سیما را از سردی خارج کرد. حرفهای هیجانی و انتقادی و صریح روحانی را خیلی ها می پسندند. مردم صراحت را دوست دارند. آنچه تاب نمی آورند بی ادبی و بی اخلاقی است.

به گزارش سایت الف، برخی نامزدها فکر می کنند اخلاق تبلیغاتی یعنی کلی گویی. «شاه بیت» روحانی یک جمله بود: « فقط متهمین فساد سه هزار میلیاردی نباید به دادگاه بروند بلکه مسببان وضعیت اقتصادی فعلی هم باید در دادگاه مردم پاسخگو باشند.»

یا اینکه:« اگر افراط نبود ۴ سال پیش نه اردوکشی خیابانی را شاهد بودیم و نه زندان و نه به قوه قضاییه نیاز بود و باید بگویم که اگر در مسیر اعتدال باشیم می‌توانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.»

حرفهای دیگری هم زد که رنگ صراحت داشت. سخنانش پرهیجان بود و مجری را هم با خود می کشید. نشان داد که آخوند است و منبری. اما سخنان دیشب شیخ بی پاسخ نخواهد ماند. جلسه شبانه دولتی ها بلافاصله تشکیل شد. تصمیم دارند پاسخ دهند. برنامه ریزی شده است تا از سیما وقت بگیرند تا پاسخ دهند. باید منتظر ماند و دید.

صداقت دولت احمدی نژاد محک خورد

به محض این که بحث ردصلاحیت مشایی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، مطرح و سپس عملی شد، موضوعیت سفرهای استاتی هم از میان رفت و رئیس جمهوری که می گفت برای دیدار با مردم و خدمت به آنها کمر همت بسته که هر هفته به یکی دو استان برود ترجیح داد در پاستور بنشیند: تبلیغ مشایی دیگر فایده ای نداشت!

به گزارش عصر ایران ؛ هم اکنون با وجود گذشت حدود 15 روزی که آن زمان می گذرد؛ احمدی نژاد ابتدا برای چند روز سفرهای استانی و غیراستانی داخلی و خارجی اش را لغو کرد و سپس تنها به سفرهای چند ساعته داخلی می رود و دیگر از سفرهای استانی رئیس جمهور و هیأت وزیران به استان ها و استقبال مردمی از محل فروگاه تا جایگاه سخنرانی و .... خبری نیست.

این در حالی است که تا قبل از ثبت نام اسفندیار رحیم مشایی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، احمدی نژاد در راس هیأت دولت و دست در دست مشایی هفته ای دو مرتبه به سفرهای استانی می رفت. احمدی نژاد درباره این سفرها می گفت که صرفاً کاری است و او به طور فشرده، هفته ای یکی دو استان را خواهد رفت تا با مردم دیدار و مشکلاتشان را حل کند!

سفرهای استانی اخیر، که از جنس اولین سفرها نبودند، بار دیگر محکی بر صداقت دولت شدند: هم خود سفرها و هم لغو سفرها!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نا اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
۰
۰
كسی نیست به این اقای روحانی بگه حق مردم صدقه نیست
abbaszaman
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
۰
۰
امارات كشوری نوكر استكبار كه توان اداره كشورش رو نداره و جالب اینجاست از قضات كشورش همه خارجی و به هرحال كشورش دست خارجیها اداره میشه‏!‏
بخدا قسم از طرف خودم اینقدر میدونم اگه خدای نكرده روزی به جزایر ما با كمك خان دایی هاش موفق بشه اونروز باید از روی نعش من رد بشن؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
۰
۰
حسن آقا چشماتو باز كن لطفاً. مثل اینكه این آقا هنوز خواب هستن. واقعا فكر میكردم دیگه از این قبیل افراد كم شده باشن. مطالب جام جم واقعاً درست و كارشناسی شده هست در مورد رفتن و كنسل كردن سفرها
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
۰
۰
بعدها خواهیم فهمید كه احمدی نژاد چقدر برای این كشور اهمیت داشت و چه كارهای زیربنایی موثری را برای این مردم و ایران اسلامی انجام داد.چه اجتمایی .سیاسی . اقتصادی.وشناساندن ایران اسلامی به عنوان یك قدرت استراتژیك در منطقه و جهان بین المللی .لذا انشاالله كه در سایه ایزد منان همیشه سلامت باشند .
میرحجت
Iraq
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
۰
۰
مدتهاست كه به احمدی نزاد پیله كرده اید او عدالت محور است مثل بعضیها افتاب پرست نیست ممكن است اشكالات اساسی برای ریاست جمهوری داشتند اما اسم او در تاریخ ایران یا حداقل درقلوب مردم به افتخار عدالت خواهدماند خیلی ها وخیلی مدت علی(ع)را همان سرمایدارن ومقام پرستان زمان اورا ازخلافت خلع یدوخانه نشین كردند اما عدل ومهرعلی برای همیشه دردلها ماند وهرروز قویتر شد واحمدی نزاد تا زمانی كه ازخط ولایت خارج نشده است برای مردم ازصحابه عدالت خواهد ماند.

نیازمندی ها