فردا شب، یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت سال جاری تلاقی‌ به تهیه‌کنندگی عباس رافعی‌ روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
کد خبر: ۵۶۱۷۸۳
از یکشنبه شب ماجراهای یک کاروانسرا را به جای «بال های خیس» دنبال کنید

سمیرا رستمی‌ مدیر روابط عمومی شبکه یک سیما با اشاره به قسمت پایانی مجموعه بالهای خیس‌ و شروع تلاقی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونی باشگاه خبرنگاران گفت: امشب آخرین قسمت سریال بالهای خیس‌ روی آنتن می رود و از فردا 22 اردیبهشت سال جاری، مخاطبان شاهد پخش مجموعه تلاقی‌ خواهند شد.
وی به فصلهای این سریال اظهار داشت: تلاقی‌ شامل 11 فصل که با پنج کارگردان متفاوت و در هر قسمت با موضوعی خاص به تلاقی‌ یا ارتباط آدمها در یک کاروانسرا‌ می پردازد.
رستمی‌ تصریح کرد: همه شخصیتهای داستان با موضوعاتی در آن کاروانسرا‌ گره می خورند و درگیر اتفاقاتی شایان توجه می شوند.
مدیر روابط عمومی شبکه یک سیما گفت: این مجموعه به تهیه‌کنندگی عباس رافعی‌در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید شده است که کارگردانان مختلفی با این مجموعه همکاری کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به جواد رجب‌زاده و عاطفه هادی‌نژاد اشاره کرد.
وی خاطر‌نشان کرد: سریال تلاقی‌ در هر بخش روایتگر پنج داستان 20 دقیقه‌ای است که هنرمندان بسیاری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
گفتنی است؛ مهدی فقیه‌، فاطمه طاهری‌، پریسا گلدوست‌، جمال خلیلی‌، ساناز‌ زرین‌مهر، فرید تجویدی‌، روح‌الله سلطانی‌، به فرهاد بشارتی‌، ابراهیم ابراهیمی‌، منصور‌ه ایلخانی‌ و جواد میرزایی‌ با حضور ثابت در این سریال و حضور مهرداد فلاحتگر‌، فریبا ترکاشوند‌، بهاره ذولقدر‌، شروین مولایی‌، عیسی حسینی‌، روزبه حاجی‌زاده و بشیر نیک‌زاد در این فصل هستند.
سایر عوامل عبارتند از: جمال خلیلی‌ نویسنده، حسین کریمی‌ مدیر تصویر‌برداری، رضا حیدری صدا‌بردار، مهرداد قلی‌پور طراح گریم، مسعود دلیر‌ مدیر تولید، محمد عزیزی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، سهیل میر‌سپاسی طراح صحنه و لباس، عاطفه هادی‌نژاد گروه کارگردانی، سمیه شهرابی‌ منشی صحنه، محسن سلیمانی‌ دستیار دوم کارگردان، بهنام نوروزی‌ و آیدین فرضی‌ گروه گریم، امیر‌عباس آبادی‌ و سعید غفاری‌ و عرفان زمردی‌ گروه تصویر برداری، مهدی سنگی‌ مدیر صحنه، علی جعفر‌دوست و مهرداد احمدی‌دستیاران صحنه، سامره‌ جوانمرد‌ و نسیم غضنفری‌ دستیاران لباس، ایمان بازیار‌ دستیار صدا، حسین فیض‌آبادی مدیر تدارکات، مهدی کرمی‌، یوسف آقایی‌، جواد میرزایی‌ و علی جمالی‌ گروه تدارکات، مهدی قاسمی‌ و مجتبی قدیانی‌ حمل و نقل علیرضا شاهرخی‌ روابط عمومی مجموعه تلاقی‌هستند./رم

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها