2300 مدرسه در مازندران هوشمند شدند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از مجموع 4 هزار و 233 مدرسه، 2 هزار و 323 مدرسه در سطح مازندران هوشمند شدند.
کد خبر: ۵۶۰۸۱۵
2300 مدرسه در مازندران هوشمند شدند

 نشست اعضای شورای معاونان اداره کل و ادارات آموزش و پرورش استان مازندران صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به میزبانی چالوس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این نشست گفت: مدیران آموزش و پرورش مازندران به عنوان سربازان ولایت برنامه‌ها  و طرح‌های ارزشمند وزارت آموزش و پرورش را با تمام توان اجرایی کردند.

محمدعلی امیری در ادامه به بیان بخشی از عملکردهای آموزش و پرورش استان پرداخت و افزود: هر سال 180 هزار دانش‌آموز مازندرانی از مجموع 453 هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی شرکت می‌کنند و 20 هزار و 495 نفر آنان به‌عنوان منتخبان شهرستانی هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 51 مدرسه خاص قرآنی در استان مازندران در حال فعالیت هستند که ائمه جمعه روسای هیئت امنای این مدارس هستند و به آموزش و پرورش کمک می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین عنوان کرد: از مجموع 4 هزار و 233 مدرسه، 2 هزار و 323 مدرسه در سطح استان مازندران هوشمند شدند و فرهنگ هوشمندسازی فرهنگ غالب در بین مدارس و اولیای دانش‌آموزان است.

امیری با اشاره به اینکه معلمان مازندرانی کاملا در بحث آموزش با ابزار هوشمند مهارت دارند، خاطرنشان کرد: باید در مدیریت آموزش و پرورش برنامه‌ای حرکت و مدیریت کنیم چرا که معتقدیم اگر مدیران با برنامه باشند و برای این کار وقت بگذارند می‌توانند بسیار مثمرثمرتر باشند.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی نیروی انسانی در مازندران در سطح کشور بسیار خوب انجام شد و در راستای به حداقل رساندن حق التدریس‌ها، مدیران در سطح شهرستا‌ها و دیگر مناطق تلاش و کوشش فراوانی کردند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها