بیانات رهبر انقلاب در سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع توسط وهابیون

اگر دنیای اسلام علیه تخریب‌کنندگان بقیع قیام نمی‌کرد، قبر مطهر پیغمبر را هم ویران می‌کردند

واکنش اهل سنت به نبش قبرحجربن عدی

اخبار رسیده از بغداد پایتخت عراق حاکی از آن است که شیخ «مهدی الصمیدعی» مفتی اهل سنت عراق طی اظهاراتی نبش قبر صحابی جلیل القدر «حجر بن عدی» را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر: ۵۵۹۶۴۹
واکنش اهل سنت به نبش قبرحجربن عدی

به گزارش شیعه آنلاین، وی همچنین در این باره گفت:‌ نبش قبور و یا تخریب مقام های دینی و مذهبی اقدامی حرام به شمار می رود زیرا این گونه اقدامات، تجاوز و تعدی به حقوق شرعی مردم مسلمان به شمار می رود.

مفتی اهل سنت عراق در ادامه ضمن انتقاد از سکوت سازمان ها و مؤسسات اسلامی در برابر چنین جنایتی،‌ گفت:‌ سکوت سازمان ها و مؤسسات اسلامی در برابر چنین اقدام زشت و شنیعی باعث ایجاد فتنه ای جدید میان مسلمانان خواهد شد.

شیخ "مهدی الصمیدعی" همچنین افزود: تجاوز به قبر مردگان،‌ چه غیر صحابی باشد و چه صحابی، مانند "حجر بن عدی" که در کنار خلیفه مسلمانان، أمیرالمؤمنین علی علیه السلام ایستاد، اقدامی نادرست و حرام به شمار می رود. بدون شک این صحابی از اهل بهشت است.

گاف جدید بی‌بی‌سی

در پی اعلام مسابقه‌ای از سوی سردار نقدی در خصوص یافتن یک تصویر از صحنه درگیری و کشتار دانش‌آموزان آمریکایی، بی‌بی‌سی با دستپاچگی تمام باز هم کم آورد.

به گزارش جهان به نقل از بسیج نیوز، هفته گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پنجه شکسته» که به مناسبت واقعه طبس در لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد، سردار نقدی اعلام کرد: «کسی اگر یک تصویر حتی یک تصویر از لحظه درگیری و کشتار دانش‌آموزان آمریکایی پیدا کند جایزه حج تمتع به او اهدا می‌گردد.»

بی‌بی‌سی که در این شتابزدگی سبقت را ربوده بود بعدازظهر همان روز، فیلمی از حضور پلیس را پس از وقوع جنایت نمایش داد که همین افتضاح رسانه‌ای، خود گواهی بر صحت گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین است که عنوان کرده بود حتی یک فریم عکس از لحظه جنایت وجود ندارد.

حال سؤال ما از مدعیان آزادی و حقوق بشر این است که آیا واقعا این نوجوانان بی‌گناه با تیر گلوله کشته شده‌اند یا گازهای مسموم‌کننده پلیس در جریان تظاهرات و اعتراض‌های دانش‌آموزان علت مرگ آنان است.

 حضور منافقین در سوریه

اعضای منافقین که برای کمک به اقدامات تروریستی در سوریه به این کشور اعزام شده‌اند، در پوشش امدادرسانی، کمک‌های پزشکی و در مکان‌هایی با پوشش بیمارستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش مهر، یکی از اعضای منافقین که با فرار از این گروه موفق شده است از سوریه خارج شود، ضمن افشای اقدامات تروریستی منافقین در پوشش امدادهای پزشکی، از کشته شدن دو نفر از اعضای این گروهک خبر داد.

بر پایه این خبر اعضای منافقین در سوریه در قرارگاهی به نام «حنیف» حضور دارند که با نام مستعار بیمارستان فعالیت می‌کند. در این قرارگاه افرادی در کنار منافقین فعالیت می‌کنند که نه فارسی می‌دانند، نه عربی و فقط به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

رابطه این گروه با ارتش آزاد سوریه عمدتاً از طریق مرز اردن و با همکاری بقایای حزب بعث عراق (شاخه عزت ابراهیم) در این کشور است. البته حزب بعث (شاخه عزت ابراهیم) این روزها همکاری نزدیکی با کشورها غربی دارد و رابطه‌اش با غرب به مراتب گرم‌تر از رابطه دولت عراق با آمریکا و دوستانش در خاورمیانه است.

 خودداری اصلاح‌طلبان از ملاقات با رهبری

هفته گذشته جمعی از اعضای مجمع روحانیون برای فرار از شکست در انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد دیدار با رهبری را مطرح کردند تا در آن جلسه شاید بتوانند مسیر بازگشت خاتمی را به انتخابات ریاست جمهوری فراهم نمایند.

به گزارش مشرق، در این جلسه هیچ کدام از حاضران به صورت فردی و یا جمعی حاضر به ملاقات با رهبر معظم انقلاب نشدند و معتقد بودند در برابر منطق محکم رهبری در قبال حوادث 88 هیچ کدام نمی توانیم استدلال کنیم و پاسخی بدهیم.

همچنین جمعی از اعضای مجمع مدرسین و محققین قم با محمد خاتمی دیدار داشته اند. در این دیدار از وی خواسته اند در انتخابات ولو آنکه رد صلاحیت شود شرکت کند چرا که وضع او از این که هست بدتر نخواهد شد. خاتمی در  پاسخ آنها گفته: الان می توانم به اردکان بروم اما اگر بیایم و مرا رد صلاحیت کنند دیگر تا اردکان هم نمی توانم بروم.

لقب جدید مشایی به احمدی نژاد

اسفندیار رحیم مشایی در دیدار وبلاگ نویسان از احمدی نژاد به عنوان سرباز بهاری نام برده است.

به گزارش تابناک، وی مدعی شد : اعضای شورای روابط خارجی آمریکا  که حدود 30 نفر بودند با دکتر احمدی‌نژاد در یکی از سفرهای سازمان ملل دیدار کردند و سوالاتی را مطرح کردند و سرباز بهاری، همه آنها را یک به یک نه با امتیاز که با ضربه فنی شکست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
اكبر
United States
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
دریغ از صدا و سیما كه حرفی از وهابی ها بزند و عقایدشان را بررسی و محكوم كند
سید عباس غلامی
Germany
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
با تقدیم سلام / به این برادر دینی ما گفته شود كه نبش قبور عمل غیر انسانی و جاهلانه ای است و گناه وجرم دارد كه انسان عاقلی در دنیا دست بچنین عمل زشت بزند .خداوند چنین كسانی را هدایت كند انشا الله . كمبود تربیت خانوادگی تآ ثیر گذار است در زندگی چنین انسانها . پیروی از خواستهای دشمنان نیز از همان كمبودی سرچشمه می گیرد .

نیازمندی ها