توصیه یک دیپلمات سابق آمریکایی؛

مذاکرات سازنده آمریکا با ایران

یک دیپلمات ارشد سابق آمریکا به دولتمردان آمریکایی توصیه کرد تا از فشار بر ایران برای متوقف کردن برنامه هسته ای اش و تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات ایران دست بردارند.
کد خبر: ۵۵۹۰۱۰
مذاکرات سازنده آمریکا با ایران

به گزارش مهر «دن سیمپسون» سفیر سابق آمریکا در برخی کشورهای آفریقایی در مطلبی درروزنامه «پست گازاته» خواستار تغییر سیاست های دولت آمریکا در قبال ایران به ویژه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران شد.

سیمپسون نکته تاریک سیاست دولت اوباما در دور اول ریاست جمهوری اش را که در دور دوم هم ادامه داشته را فقدان مذاکرات سازنده آمریکا با ایران می اند.

وی خطاب دولتمردان آمریکایی می نویسد: چه ما خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید ایران یک کشور قدرتمند و مهم در منطقه است که مرزهای مشترکی با عراق، آذربایجان، افغانستان، ترکیه و .. غیره دارد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت در جهان است و در 8 سال جنگ با عراق ایرانی ها نشان داده اند که به خوبی جنگ می کنند و این توانایی را دارند که در عرصه جنگ خسارات و آسیب های زیادی به دشمنشان وارد کنند.

سوال های بی‌پاسخ درباره انفجارهای بوستون

آیا کسی می تواند ادعا کند که داستان کامل و واقعی انفجارهای بوستون را می داند ؟ به نظر می رسد جواب منفی است و بسیاری سوالات در این مورد هنوز بی جواب مانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چرا ابتدا گفته می شد که یک شهروند عربستان سعودی با آنها در ارتباط بوده اما بلافاصله پس از دیدار سفیر عربستان با باراک اوباما قضیه فیصله پیدا می کند ؟ چرا میشل اوباما این فرد مظنون سعودی را دائماً در بیمارستان ملاقات می کند ؟

آژانس خبری صهیونیستی دبکا مدعی شده است که دو برادر تروریست ، مامور دوگانه بودند . آنها مامور اطلاعاتی آمریکا و عربستان سعودی نیز بوده اند . عربستان و آمریکا این دو را اجیر کرده بودند که با نفوذ به گروه های جهادی و تندروی وهابی در آسیای مرکزی ، روسیه را تحت نظر بگیرند . همانطور که همه می دانند این عربستان است که این گروه های تروریستی وهابی را از نظر مالی تامین می کند. آیا درست است که برادران تسارنایف با بن لادن روسیه یعنی دوکو عمروف در ارتباط نزدیک بوده اند ؟

روزنامه میرور انگلیس می نویسد اف بی آی گزارش داده که به دنبال یک گروه 12 نفره از تروریست ها است که تیمورلنگ و جوهر تسارنایف جزء آن گروه هستند . آنها گفته اند که ما مطمئنیم که آنها تنها نبوده اند . این بمب ها، چیزی نیستند که بتوان آنها را با کمک گوگل ساخت . خب سوال اینجاست که چرا مقامات ایالتی بوستون گفتند که این دو تنها بوده اند ؟

سی بی اس گفته است که اف بی آی از تیمورلنگ در سال 2011 بازجویی کرده است . مادر این دو نیز گفته است که آنها به مدت پنج سال با اف بی آی در تماس بوده اند . آیا کسی از ماهیت ارتباط این دو با  اف بی آی مطلع است ؟

تلاش‌ سرکرده منافقین برای بازگشت به اشرف

سرکرده گروهک تروریستی منافقین از سازمان ملل متحد خواست بقایای این گروهک بار دیگر به اردوگاه اشرف بازگردند.

به گزارش اشرف نیوز، "مریم رجوی" سرکرده گروهک تروریستی منافقین در اظهاراتی و در ادامه روند تلاش های کور خود از سازمان ملل متحد خواست بار دیگر بقایای این گروهک تروریستی بار دیگر از اردوگاه لیبرتی به اردوگاه اشرف منتقل شوند.

وی در ادامه ادعاهای خود از دبیرکل سازمان ملل خواست هرچه سریعتر ساکنان اردوگاه لیبرتی به اردوگاه اشرف در شمال شرق بغداد منتقل شوند.

دولت عراق ضمن تاکید بر لزوم اخراج هر چه سریع تر اعضای این گروهک تروریستی، خواستار پیگرد مسئولان این گروهک شدکه در ریختن خون مردم عراق در دوران حکومت صدام دیکتاتور معدوم این کشور دست داشته اند.

 نظام سوریه  سرنگون نمی شود

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: بر اساس تحولات میدانی به کسانی که فکر می کنند می توانند نظام سوریه را سرنگون کنند، می گویم که این عده قادر نیستند دمشق را سرنگون کنند و هرگز نظام سوریه با گزینه نظامی سرنگون نخواهد شد. نبرد طولانی است. ما هیچ روزی از نظام سوریه نیز نخواسته بودیم با گزینه نظامی به نبرد پایان دهد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، سید حسن نصرالله با تشریح اوضاع جاری در سوریه و تاکید بر این که راه حل سیاسی تنها راه برای پایان دادن به بحران جاری در این کشور است، خاطر نشان کرد نظام سوریه را نمی توان سرنگون کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها