روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت: اگر فرض کنیم تمام ولخرجی ها برای این باشد که اسرائیل بتواند به تنهایی به ایران حمله کند ، پس طبعا باید خودمان را برای مخارج بیشتر آماده کنیم؛ چون ایران هم بیکار نخواهد نشست و حمله دومی در پیش خواهد بود،یعنی حالا باید برای محو نشدن از روی زمین تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۵۹۳۸۵
چقدر خرج کنیم تا از روی زمین محو نشویم؟

وب سایت روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تحلیلی با لحنی تمسخرآمیز ادامه می دهد: «هزینه های مازاد بودجه، اگر محلی برای دور ریختن آن نباشد، با احترام به رادیوی ارتش، خرج برنامه های آن رادیو می شود که چیزی نیست جز "پخش موزیک" و "گزارش های پشت سر هم برای القای وجود امنیت در میان ساکنان اسرائیل".»

هاآرتص در ادامه با اشاره به کاهش دستمزدها و افزایش سرسام آور هزینه ها، از قراردادهای کلان ارتش صهیونیستی در بخش تجهیزات نظامی انتقاد کرده، می نویسد: «خرید زیردریایی های "دلفین" از آلمان که به اصطلاح قابلیت حمل موشک کروز با کلاهک هسته ای را دارند، جز بهانه ای برای ولخرجی  نیست، سؤال اینجاست که به فرض آنکه این دلفین ها پس از حمله آسیب نبینند، با 5 یا 7 یا اصلا 17 زیردریایی می توان امنیت را برقرار کرد؟ برای به دست آوردن آرامش و اطمینان خاطر چقدر باید خرج کنیم؟!»

در پایان تحلیل این روزنامه صهیونیستی آمده است: «صرف ده ها میلیارد دلار و یورو برای ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن، دو توجیه می تواند داشته باشد: یا شما خیلی ثروتمندید یا اینکه حقیقتا ساده لوح هستید. چنین تصوری با وجود انبوه بدهی ها و کسری بودجه فاحش، کاملا "احمقانه" به نظر می رسد؛ به خصوص در وضعیت فعلی که با کمک های مالی دیگران توانسته ایم خود را سرپا نگه داریم.»

به مفاسد نزدیکان رئیس جمهور رسیدگی شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در برنامه دیروز، امروز، فردا با اشاره به ادعای رئیس جمهور در داشتن فهرست مفسدین اقتصادی و با بیان اینکه معتقدیم آقای رئیس جمهور لیستی ندارد و اگر داشت ارائه می داد،گفت: بحث لیست 300 نفر پیشکش، آقای رئیس جمهور اجازه دهند به مفاسد افراد نزدیک به ایشان رسیدگی شود. مبارزه با مفاسد اقتصادی نیاز به شعار ندارد، باید عمل کرد. در این هشت سال یک لایحه در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی به مجلس نیامد.

 به گزارش مهر،محمد دهقان گفت: اشتباه آقای احمدی نژاد این بود که فرمودند کابینه من خط قرمز است. اگر یکی از اعضای کابینه دچار فساد اقتصادی شد چه کاری باید انجام داد؟ مگر اعضای کابینه معصوم هستند؟

محمدرضا راه چمنی،دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی نیز اظهار داشت: آقای رئیس جمهور می گوید من یک لیست از افراد فاسد اقتصادی دارم! من از نمایندگان مجلس می خواهم این موضوع را پیگیری کنند تا این لیست مشخص شود. مردم باید روشن شوند. این موضوعات اعتماد مردم را کم می کند و در نتیجه انگیزه برای حضور در انتخابات و دیگر صحنه های انقلاب کمرنگ می شود.

خاتمی معجزه نمی کند

اکبر اعلمی نامزد احتمالی ریاست جمهوری در دیدار جمعی از فرهنگیان با اشاره به اینکه در صورت پیروزی خاتمی در انتخابات همچون گذشته معجزه ای در کشور رخ نخواهد داد گفت : رحیم مشائی فاقد پایگاه اجتماعی لازم است و بیشتر به عنوان یک پوپولیست و فرصت طلبی که نقش اپوزیسیون را بازی می کند شناخته می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی اعلمی،وی افزود: امثال آقای خاتمی و هاشمی هم دیگر نباید با استفاده از رانت ناشی از شهرت دوران ریاست جمهوری خود وارد میدان رقابت ها شوند، مضافا بر این که آنها در بهترین شرایط و فرصت ها هرآنچه را که در چنته خود داشته اند عرضه کرده اند و در دوره بعدی که اوضاع به مراتب نامناسبتر از گذشته است کار چندانی از پیش نخواهند برد.

وی افزود :اگر مشائی را  تائید صلاحیت کنند دولت احمدی نژاد همچون گذشته با امکانات و بودجه هایی که در اختیار دارد و شعارهای عوامفریبانه و خانه خراب کنی مانند افزایش یارانه ها به بیش از 200 هزار تومان،  در روستاها و شهرهای کوچک و مناطق محروم کشور حداکثر تلاش خود را صرف خواهد کرد تا فضا را بنفع نامزد مورد نظر خود تغییر دهد.

«ربع پهلوی» خواستار «تحریم بزرگ» شد

فرزند فراری شاه مخلوع که اکنون با ثروت به یغما برده از ملت ایران در جهان می‌چرخد و به خیال خود فعالیت سیاسی می‌کند، خواستار «تحریم بزرگ» انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

به گزارش فارس، رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران  در مصاحبه با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس خواستار تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران در خردادماه شده است.

وی روز پنج‌شنبه و در آنچه شورای ملی ایرانیان خوانده می‌شود در پاریس مدعی شد که این شورا هزاران دموکراسی‌خواه را در داخل و خارج از ایران گرد هم می‌آورد. احتمالا منظور وی از دموکراسی‌خواهان همان ضدانقلاب خارج‌نشین است.

تقریبا در آستانه هر انتخاباتی در ایران پهلوی و یارانش تلاش گسترده‌ای را برای تحریم انتخابات آغاز می‌کنند البته اندکی بعد با دیگر اجزای اپوزیسیون ضد انقلاب اسلامی ایران به فحاشی به یکدیگر مشغول شده و یادشان می‌رود که چرا دور هم جمع شده بودند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها