پرچم میراث رئیس‌جمهور نیست

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: من به رئیس‌جمهور محترم این تذکر را می‌دهم که این پرچم، میراث رئیس‌جمهور نیست که به هرکس بخواهد آن را هدیه کند یا به وارثان خود بدهد؛این پرچمی است که ولی‌فقیه زمان باید به محضر مولا تقدیم کند.
کد خبر: ۵۵۸۶۹۶
پرچم میراث رئیس‌جمهور نیست

به گزارش فارس، حبیب‌الله عسگر اولادی در همایش بانوان حزب موتلفه اسلامی که در تالار سیدالشهداء برگزار شد، با انتقاد از پرچم‌بخشی رئیس‌جمهور در چند سفر استانی، افزود: باید اطرافیان و خود رئیس‌جمهور به هوش باشند که این ماه‌های آخر خدمت، شیاطین و برخی از ساده‌اندیشان ایشان را وادار نکنند که یک کارهایی که در شأنشان نیست انجام دهد.

هاشمی آرایش انتخاباتی را تغییر می‌دهد

دبیر کل حزب وحدت و همکاری گفت: درصد حضور آیت‌الله هاشمی نسبت به خاتمی کمی بیشتر است و حضور هاشمی آرایش انتخاباتی را تغییر می‌دهد.

محمدرضا راه‌چمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر آیت‌الله هاشمی به انتخابات ورود پیدا نکند برنامه اصلاح طلبانی که منتظر ورود وی هستند چیست، عنوان کرد: اگر هاشمی نیاید احتمال اینکه در طیف اصلاح‌طلب ائتلاف برای معرفی کاندیدای واحد شکل گیرد زیاد است و احتمال مذاکره خاتمی و آیت‌الله هاشمی برای حمایت از یک  کاندیدا وجود دارد که در این صورت وضعیت اصلاح طلبان بهتر از دیگر جناح‌ها خواهد بود.

وی با تاکید براینکه ورود خاتمی به عرصه انتخابات بعید است، گفت: در صوت عدم حضور هاشمی در انتخابات 92 وی از  کاندیداتوری روحانی حمایت می‌کند و کاندیدای مطرح اصلاح‌طلب نیز مورد حمایت خاتمی خواهد بود.

وهابیت درخدمت اهداف آمریکا است

دبیرکل جنبش امت در لبنان به وجود وهابیت سیاسی و دینی اشاره و تصریح کرد که وهابیت سیاسی را دستان پنهان به حرکت در می آورد و دیگران را تکفیر می کند و ریختن خون امت را در بسیاری از کشورهای اسلامی مباح می داند و این در جهت خدمت به اهداف و طرح های آمریکایی و صهیونیستی است.

شیخ عبدالناصر الجبری که برای شرکت در همایش بین المللی "علما و بیداری اسلامی" در تهران به سر می برد،؛ روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: در این همایش باید تصمیماتی اتخاذ و سازوکارهای عملی به منظور دفع فتنه ها و توطئه ها علیه امت اسلام تدوین شود و امت اسلام به سوی آزادسازی فلسطین و بیت المقدس هدایت شود.

وی به همزیستی مسالمت آمیز بین مسلمانان شیعه و سنی در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان امت اسلام به ویژه پس از پیروزی مقاومت در لبنان در برابر دشمن صهیونیستی و گسترش اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی سعی دارند در این روزها درگیری فرقه ای ایجاد کنند.

 منتظر خاتمی نباشید

بحث‌های آمدن یا نیامدن‌هاشمی‌و خاتمی‌که این روزها بسیار داغ شده است سبب شد تا همایش منادیان حماسه نیز از این قاعده مستثنا نباشد. خبرنگاران در حاشیه‌های این همایش نیز از مهمانان در این مورد خاص هم سوال کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات که هر ساله هنگام تولد‌خاتمی‌برای وی جشن تولد می‌گیرد در پاسخ به سوال ما تاکید کرد، سید محمد خاتمی‌رئیس جمهور پیشین کشورمان قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد پس منتظر خاتمی نباشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
۰
۰
عالی

نیازمندی ها