معاون مرکز زنان ریاست جمهوری :

راه‌اندازی 45کلینیک‌ سلامت ویژه زوجین شاغل

وزارت جوانان پیشنهاد داد:

ثبت روز بدون طلاق در تقویم ملی

معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر که وزارتخانه پیشنهاد داده است تا اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان «روز بدون طلاق» اعلام شود، گفت: در صورت تصویب در این روز دفاتر ثبت اسناد هیچ‌گونه طلاقی را ثبت نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۵۹۴۰۷
ثبت روز بدون طلاق در تقویم ملی

سید باقر پیشنمازی درگفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: سال گذشته طی پیشنهادی نامگذاری روز بدون طلاق به وزارت دادگستری ارائه شد و وزیر محترم دادگستری نیز طی نامه ای به ریاست محترم قوه قضائیه اعلام کردند و از قرار اطلاع به دفاتر ثبت اسناد برای رعایت موضوع ابلاغ گردید.

وی افزود: این طرح هنوز به شکل ملی تصویب نشده است و دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده این معاونت در تلاش است تا در سال 92 با پیگیری این موضوع، اول ذی‌الحجه را «روز بدون طلاق» اعلام کرده و هیچ دفترخانه‌ای در آن روز طلاقی را ثبت نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
هر چند این كار، كاری فرهنگی و پسندیده است لكن چاره كار نیست، گیرم یك روز ثبت نشد فرداش چی؟ روز از نو روری از نو، برادر من این كار تسكین دهنده است، به فكر درمان باشیم نه مسكن!!!!!!
زارع
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
معاون عزیز:اول برو مشكلات را اولویت بندی بكن بعد پیشنهاد كاربردی را بده.آخر با این پیشنهاد چه مشكلی از زندگی مردم حل میشود.
دربدر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
آقا مشكل طلاق عاطفیه !!! و الا جدایی رسمی دو نفر كه نمی تونن همدیگه رو تحمل كنن چه ایرادی داره ؟!!!! چرا ما مثل همیشه بر عكس عمل می كنیم و صورت مسئله رو پاك می كنیم؟
علی بی غم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
خوب دستتون درد نكنه !!! عوضش فرداش آمار طلاق دو برابر می شه!!!!
جوگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
همه چیز شده نمادین!!!

نیازمندی ها