بازدید از طرح مسکن ویژه تهران، روزهای جمعه

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: متقاضیان واجد شرایط طرح مسکن مهر ویژه پایتخت می توانند در روزهای جمعه هر هفته از ساعت هشت تا 13 از این طرح بازدید کنند.
کد خبر: ۵۵۸۳۷۰
بازدید از طرح مسکن ویژه تهران، روزهای جمعه

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، فریبرز واحدی در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: واحدهای این طرح در نیمه دوم امسال واگذاری قطعی می شود و چندین واحد هم در ماههای تیر ، مرداد و شهریور واگذار خواهد شد.

وی افزود: همکاران ما در طول هفته در محل طرح تهرانسر حضور دارند و واجدان شرایط برای تکمیل مدارک خود می توانند حضوری هم مراجعه کنند.

واحدی تاکید کرد: بازدیدها فقط روزهای جمعه است و به هماهنگی قبلی نیز نیازی ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران استقبال شهروندان از طرح مسکن ویژه تهران را خوب ارزیابی کرد و افزود: حدود 2100 نفر احراز شرایط شدند.

واحدی اظهارداشت: حداکثر طبقات، پنج طبقه است و فضای زیربنایی و خدماتی نیز پیش بینی کرده ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران قیمت تمام شده مسکن ویژه تهران (تهرانسر) را حدود 250 میلیون تومان اعلام کرد.

وی افزود: شرایط ثبت نام چهار موضوع (فاقد خانه در تهران، سکونت پنج سال اخیر در تهران، سرپرست خانوار، نداشتن سابقه استفاده از تسهیلات و وام بانکی دولتی) است که با شناسایی مکان دیگری، برای ثبت نام اقدام خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: چهار قسط 20 میلیون تومان و در هر سه ماه یک نوبت است که تاکنون دو قسط دریافت شده و نوبت قسط سوم هم اول خرداد است.

در قسط پنجم نیز 30 درصد قیمت تمام شده (براساس نرخ اسفند 91) دریافت می شود (و بقیه اقساط ماهانه خواهد بود).

برآورد تقریبی قیمت تمام شده این واحدها 250 میلیون تومان است که 147 مترمربع زیرنبای ناخالص (با مشاعات، پارکینگ و فضاهای دیگر) دارد و 105 مترمربع خالص و به صورت دوخوابه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها