رونالدو: دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم

کریستیانو رونالدو اعتراف می‌کند تیمش در نیمه‌دوم مسابقه اخیر برگشت خود با گالاتاسرای در مرحله یک‌چهارم پایانی جام قهرمانان فوتبال باشگاه‌های اروپا، اشتباهات متعددی را مرتکب شده و تکرار احتمالی آن اشتباهات در نیمه‌نهایی برایش بسیار گران تمام خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۵۴۶۳
رونالدو: دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم

این مهاجم آزاد بیست‌وهشت ساله پرتغالی که با رئال مادرید در استانبول متحمل شکست 2 ـ 3 مقابل گالاتاسرای شد و در سایه پیروزی 3 بر صفر دیدار رفت به مرحله بعدی رسید، می‌گوید: نیمه‌اول همه چیز خوب بود اما در نیمه دوم قانع و کم‌تحرک شدیم و شاید تصور کردیم کار تمام و صعودمان قطعی شده است.

ما با دست خودمان کارمان را پیچیده‌تر و سخت‌تر کردیم و در گرفتاری بزرگی افتادیم. فوتبال 90 و اندی دقیقه است و هرگز و حتی برای یک لحظه هم نباید سر جایتان بایستید و تلاش نکنید.

کهکشانی‌های مادرید در دیدار برگشت که در استادیوم سامی‌ین شهر استانبول برگزار شد، در همان 10 دقیقه اول یک گل دیگر هم توسط کریس رونالدو زدند و نتیجه کلی را 4 بر صفر کردند.

در آن لحظات تصور کمترین دردسر برای رئال نیز دور از ذهن نشان می‌داد. اما در اوایل نیمه دوم رونالدو به شکلی آماتوروار امکان زدن یک گل دیگر برای رئالی‌ها را از دست داد و در عوض مردان گالاتاسرای که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در یک حد فاصل 15 دقیقه‌ای 3 گل پیاپی توسط ابوئه، اشنایدر و دروگبا زدند و در یک چشم بر هم زدن بازی 1 ـ 3 به سود گالا شد.

در این شرایط می‌شد بوی یک شگفتی تاریخی را در استانبول استشمام کرد و برای تحقق آن کافی بود گالا در 18 دقیقه باقیمانده دو گل دیگر هم می‌زد که با توجه به آشفتگی عظیم در اردوی رئال کاملا هم قابل تحقق نشان می‌داد.

با این که گالا به حملات خود در آن دقایق نیز ادامه داد و الوارو اربلوا نیز از جمع نفرات رئال اخراج و این تیم 10 نفره شد، اما تیم خوزه مورینیوی پرتغالی خطای دیگری نکرد و در وقت تلف‌شده (2+90) یک گل دیگر هم توسط خود رونالدو زد تا بازی 2 ـ 3 شود و توفانی که می‌رفت طومار رئال را در هم بپیچد، به پایان رسید.

رونالدو که حالا با 11 گل زده پیشتاز گلزنان فصل جاری جام قهرمانان باشگاه‌های اروپاست، می‌گوید: ما به هدف اولیه‌مان که رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود، دست یافتیم اما همه می‌دانیم مدیران و هواداران رئال فقط فتح این جام را می‌خواهند و نه چیز دیگر را. این برای ما درسی بود تا در دیدارهای بعدی‌مان کم اشتباه‌تر ظاهر شویم.

این یک حقیقت است که فرق زیادی نمی‌کند در جامی از این دست در مراحل نهایی به کدام تیم می‌خورید، زیرا همه قدر هستند و بازی آسانی وجود ندارد، بخصوص وقتی سه تیم دیگر بایرن‌مونیخ، بارسلونا و بوروسیا دورتموند باشند. حالا وقت جنگیدن و البته کمتر اشتباه کردن است.

منبع: گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها