تهیه کننده پروژه تلویزیونی شهید صیاد شیرازیبا بیان اینکه این سریال مراحل تحقیق و نگارش را پشت سر می گذارد، گفت که تا پایان امسال متن اولیه (سیناپس) این مجموعه تهیه شود.
کد خبر: ۵۵۳۱۹۷
ساخت مجموعه تلویزیونی صیاد شیرازی همچنان در مراحل تحقیق و نگارش

w

جواد نوروز بیگیروز چهارشنبه در سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در گفت و گو با ایرنا، تاکید کرد: تهیه مجموعه های تلویزیونی از زندگی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زمان بر است و نمی توان انتظار داشت که ظرف چند ماه به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه به سرپرستی فرهاد توحیدی، مراحل نگارش را طی می کند، اظهار داشت: تیم نگارش به طرح اولیه این سریال رسیده اند و انتظار می رود تا پایان سال متن اولیه آن را نهایی کنند.

نوروزبیگی که تهیه کنندگی مجموعه تلویزیونی شوق پروازبا موضوع زندگی شهید عباس بابایی را بر عهده داشت، تاکید کرد: نگارش فیلمنامه شوق پروازحدود چهار سال به طول انجامید.

وی از شهید صیاد شیرازی به عنوان یکی از فرماندهان بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد کرد که سوابق درخشانی در دفاع از این مرز و بوم دارد و برای تولید یک اثر نمایشی فاخر از زندگی این شهید لازم است تمام جوانب کار سنجیده شود.

به گزارش ایرنا، پروژه تلویزیونی صیاد شیرازیفرمانده فقید نیروی زمینی ارتش به سفارش ارتش جمهوری اسلامی ایران خردادماه سال گذشته به طور رسمی آغاز و گروه نویسنده این مجموعه سال گذشته را صرف انجام تحقیقات اولیه این سریال کردند.

نوروزبیگی خردادماه سال گذشته پیش بینی کرد، روند تحقیق و جمع آوری اطلاعات این مجموعه دو ماه زمان ببرد و هشت ماه نیز صرف نگارش فیلمنامه شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرده بود که تولید این مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی از سال 92 همزمان با سالروز شهادت صیاد شیرازی آغاز شود.

امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که 21 فروردین ماه سال 1378 در یک عملیات تروریستی از سوی گروهک منافیق در مقابل درب منزلش به شهادت رسید، فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی دفاع بود.

وی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود و مسوولیت عملیات مرصاد در غرب کشور علیه نیروهای منافقین را بر عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها