به دلیل بارش باران؛

مدارس بم تعطیل شد

آخرین وضعیت مناطق سیل زده کرمان؛

14 نفر در سیلاب کرمان مفقود شدند

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به ادامه بارندگیها در استان کرمان گفت: تا کنون گزارش 12 نفر مفقودی داده شده است که تلاش برای پیدا کردن این افراد ادامه دارد.
کد خبر: ۵۵۲۴۹۷
14 نفر در سیلاب کرمان مفقود شدند

محمد جواد کامیاب اظهارداشت: هم اکنون بارندگی در اکثر شهرستانهای استان کرمان ادامه دارد و پیش بینی می شود این بارندگی تا فردا تداوم داتشه باشد.

وی گفت: هیچ موردی فوتی در استان کرمان گزارش نشده است اما تا کنون 14 مورد مفقودی پیدا نشده داریم این درحالی است که طی روزهای اخیر شش مفقودی در شهربابک و چهار نفر در ساردوئیه جیرفت که در سیلاب گیر افتاده بودند و اعلام مفقودی شده بودند با تلاش امداد گران از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی افزود: مفقود شدن 12 نفر فعلی نیز دلیل بر فوت آنها نیست، از این تعداد 12 نفر در ریگان در شرق کرمان و دو نفر در جبالبارز هستند.

وی از تلاش گسترده برای امداد رسانی به سیل زدگان خبر داد و گفت: توزیع اقلام مورد نیاز بین خسارت دیدگان از سیل آغاز شده است و دستگاههای امدادی در حال آماده باش قطعی هستند.

وی از تخریب راهها در برخی شهرستانهای استان کرمان اشاره کرد و گفت: بر اثر سیل تعدادی از خانه های مسکونی دچار آبگرفتگی و خسارت شده اند و تاسیسات زیر بنایی نیز خسارت دیده اند که در حال براورد خسارات وارد شده هستیم.

کامیاب افزود: هم اکنون 134 روستا در محاصره سیل قرار دارند و دسترسی به این روستاها مشکل است که بیشتر در جیرفت، ریگان، بردسیر، فاریاب، قلعه گنج و رودبار قرار دارند که گسترده بالایی از جغرافیایی استان کرمان را در برگرفته اند.

وی گفت: هم اکنون تعداد افرادی که از این سیلاب خسارت دیده اند به دو هزار و 362 نفر رسیده است.

وی از اسکان موقت برخی از سیل زدگان خبر داد و گفت: اطلاعات تکمیلی طی ساعتهای پایانی روز اعلام می شود.(مهر)
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها