شمشیربازی جایزه برزگ جهان - آتن

شمشیربازی ایران در بین 23 تیم نوزدهم شدند

به منظور حضور در رقابتهای جهانی ؛

شمشیربازان ایران عازم کرواسی شدند

تیم شمشیربازی جوانان ایران با ترکیبی متشکل از پنج بازیکن عازم کرواسی شد تا در رقابت‌‍های قهرمانی جهان شرکت کند.
کد خبر: ۵۵۲۴۴۳
شمشیربازان ایران عازم کرواسی شدند


مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان از 17 فروردین‌ماه در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کرواسی و در شهر پورچ آغاز شده است. ایران تنها در بخش پسران و در رده سنی جوانان این رقابت‌ها شرکت می‌کند و به همین منظور نمایندگان کشورمان روز گذشته عازم محل برگزاری این مسابقات در کرواسی شدند.
فرزاد باهر ارسباران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا و در اسلحه سابر قهرمان شد همراه با تیم شمشیربازی اپه متشکل از علیرضا کنعانی، بهنام بیگ و بهداد مرادی در این مسابقات قزاقستان را شکست دادند و در نهایت هم نایب قهرمان آسیا شدند نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان هستند. علیرضا ادهمی هم دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که پیش از آغاز این رقابت‍‎ها در اردوی یک هفته‌ای که از سوی فدراسیون جهانی برگزار شده بود، شرکت کرد. این بازیکن در رقابت‌های اسلحه فلوره شرکت خواهد داشت.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان که از شنبه گذشته آغاز شده است تا 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. دیدارهای نمایندگان ایران در این رقابت‌ها از روز چهارشنبه آغاز می‌شود. بابک فیض عسگری تنها همراه تیم شمشیربازی اعزامی به کرواسی است که به عنوان مربی و سرپرست در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
پیمان فخری، دبیر فدراسیون شمشیربازی هم به دعوت از فدراسیون جهانی شمشیربازی و به منظور قضاوت در این رقابت‌ها شرکت کرده است. فخری تنها داور ایرانی حاضر در مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان 2013 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها